Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Categorie boeken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Categorie boeken
rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2008-02-10 - 14:04:42 send message to rupicola

Al weer geruimte tijd geleden is Vogelarena uitgebreid met o.a. de rubriek 'Boeken'.

Wat mij betreft, ondanks het wat beperkte aanbod, toch zeker een aanwinst voor een dergelijke vogelsite!

Het zou echter ook DE aangewezen plek zijn om de 'Gladiatoren' van Vogelarena in de gelegenheid te stellen om gebruikte vogelboeken en tijdschriften aan te bieden of te vragen!

Strikt genomen is dit nu ook wel mogelijk, b.v. onder 'Vogel Benodigdheden' , maar met een rubriek 'Boeken' op deze site zou het mijns inziens beter op z'n plaats zijn.
Naar mijn inschatting wordt er dan ook wat meer gebruik van gemaakt.

Nu kan ik dit persoonlijk allemaal wel leuk vinden, maar de eerste vraag is natuurlijk of hier vanuit de sitebezoekers wel voldoende animo voor bestaat.

De volgende stap is of de webmaster daarin genoeg aanleiding ziet en vervolgens genegen is om een en ander mogelijk te maken.

Graag uw gedachten hieromtrent.


m.v.g.


Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2008-02-10 - 14:43:15 send message to Daniel

Het lijkt me wel wat al moet ik tegelijkertijd bekennen dat ondanks een boekenkast die begint uit te puilen ik veel meer geinteresseerd ben in kopen dan in verkopen.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-02-10 - 14:57:24 send message to Karel

Prima initiatief!

Verder zou het wellicht aardig zijn als de "lezers" onder ons zo af en toe een recentie zouden plaatsen van de door hen gelezen boeken, zodat aspirant kopers een idee kunnen krijgen of aankoop/lezen van een bepaald boek voor hen nut heeft. wink ;)


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2008-03-03 - 11:40:17 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Bedankt voor jullie beide reacties!

Gezien het uitblijven van verdere reacties bestaat er op de arena blijkbaar weinig behoefte aan een advertentierubriek voor (tweedehands) vogelboeken en tijdschriften.

Jammer.





Daniel
Website Member
Posts :3286

Website Member
2008-03-03 - 14:26:08 send message to Daniel

Inderdaad jammer, maar dan kunnen we misschien wel Hans zijn idee zelf oppakken door recenties te plaatsen op het forum. Ik zal van de week eens kijken of ik er aan toekom happy :).


Papegaaienboer
Website Member
Posts :190

Website Member
2008-03-05 - 11:55:39 send message to Papegaaienboer

Had dit topic nog niet eerder gezien maar ben wel groot liefhebber van vogelboeken. Dus wat mij betreft graag (ook meer voor de koop dan voor de verkoop). Op vogelmarkten zoek ik ook meer naar boeken dan naar vogels.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 248 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede