Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Maken sommige vogelhandelaars onze hobby niet kapot ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2008-02-29 - 21:14:52 send message to goulds

Dasc waarom mag een jongere kweker niet dezelfde prijs vragen voor zijn kweekvogels als een senior kweker en wanneer is men een jonge kweker en wanneer een senior ?

want een man van 65jr die 3 jaar kweekt en een kweker van 21jr die al 16jaar kweekt daar zit toch wel verschil in dacht ik zo.

Dan nog betaal ik liever de hoofdprijs bij kweker als bij de handelaar,kweker heeft tenslotte meeste werk eraan , bij handelaar is het water en voer kooitje hier en daar kofferbak in en uit.En risico dragen dat vogel sterft heeft kweker ook, de handelaar neemt dat risico ook weer een verschil toch?


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2008-03-01 - 00:07:15 send message to pietparkiet 10

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2008-03-01 - 09:26:10 send message to denegon

quote
Maken sommige vogelhandelaars onze hobby niet kapot ?


Als de handelaar een nette prijs heeft betaald dan vind ik niet dat hij de hobby kapot maakt.

Wat jammer is, is dat je verwacht dat je, je vogels aan een liefhebber verkoopt die later een handelaar blijkt te zijn en je vogels mee sleept en dat hebben de vogels niet verdient.

daar in tegen zijn er een heel aantal goede handelaren die de vogels goed verzorgen.
Dit moeten ze ook wel want de helft dood laten gaan is niet goed voor hun bedrijf.

Dat ik de prijzen echt te duur vind is een ander verhaal maar dat is niet alleen bij de handel.

groetjes egon


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-03-01 - 09:30:07 send message to blg

Dasc waarom mag een jongere kweker niet dezelfde prijs vragen voor zijn kweekvogels als een senior kweker en wanneer is men een jonge kweker en wanneer een senior ?


Als ik het goed lees bedoelt dasc dat je ze goedkoper verkoopt aan een beginnende kweker.


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2008-03-01 - 13:31:42 send message to pietparkiet 10

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2008-03-01 - 13:59:21 send message to Dennis Fr.

sorry maar je bent niet verplicht ze te kopenwink ;)dan had je ze moeten laten zittenhappy :)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-03-01 - 14:07:02 send message to ParkietenPeter

quote
pietparkiet 10

wat zeuren jullie toch over dat geld ik wou dat de grasparkieten zo duur waren ...


"Your wish is my command"

laugh :D laugh :D laugh :D razz :p wink ;)


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2008-03-01 - 14:14:41 send message to tonnl

happy :)
Ik kan ze nog wel duurder leveren indien gewenst... laugh :D


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2008-03-01 - 14:18:31 send message to denegon

hey ton ouwe sjaggeraar hahahahahahahahahahahahhahaha stik grkuch gr hahahahahahahahahahahaha


tom spee
Website Member
Posts :1

Website Member
2008-03-01 - 14:40:43 send message to tom spee

ik vindt je hebt er zelf mee toe gestemd met de te betalen prijs toen de handelaar ze heeft gekocht van jouw. HIJ HEEFT JOU TOCH NIET GEDWONGEN ? ze voor die prijs te verkopen ik vindt het normaal als iemand de moeite doet om vogels in tekopen dan vindt ik het normaal dat hij er wat aan verdient anders moet je zelf de moeite nemen . dat de prijzen hoog oplopen is normaal vraag en aanbod als er mensen zijn die de hoofd prijs betalen dat is een keuze die ze zelf maken . ik vindt dat niet erg ik wil ook zoveel mogelijk beuren voor mijn jonge kuikens ik heb namelijk ook flink geinvesteerd gr tom ara liefhebber


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2008-03-01 - 15:04:14 send message to Wickingh

quote
DE PRIJZEN GAAN ECHT OMHOOG IK BETAALDE VANDAAG OP BOSKOOP 45 EURO VOOR STEL HOLLANDSE GRASPARKIETEN KUIFBROED NIET NORMAAL MEER




Ik lees toch echt de woorden ""IK BETAALDE"".
Niet ""ik werd gedwongen te betalen"".
Aangezien jij bereid was om te betalen waren ze je het kennelijk waard en dus kan je moeilijk zeggen dat ze te duur zijn,

mvg Frank


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2008-03-01 - 19:17:00 send message to pietparkiet 10

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

user wiped their message


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-03-01 - 19:36:43 send message to ParkietenPeter

Piet, jonge, wat moet dit weer voor een actie voorstellen?
Ben je nu opzettelijk aan het provoceren ofzo?

Er wordt een stelling opgeworpen en dan ben jij hier (en andere topics) hard aan het schreeuwen en als je dan om je oren geslagen wordt met je eigen woorden ga je beledigen. Waar is dit goed voor? Wat wil je hiermee bereiken?

Iedere keer weer hetzelfde liedje.

ParkietenPeter
Moderator VA


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2008-03-01 - 20:01:29 send message to pietparkiet 10

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

user wiped their message


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2008-03-03 - 11:20:39 send message to marc1

we zijn erzelf bij waar en voor hoeveel we verkopen....en dat niet iedereen blij is met de prijs kan ik me voorstellen, maar...we hebben als kwekers de handel wel nodig...dus is het niet altijd even aardig deze mensen in een kwaad daglicht te stellen.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 243 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede