Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Slimme tl-buis gaat ook vieze lucht te lijf Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Slimme tl-buis gaat ook vieze lucht te lijf
blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-02-28 - 19:14:50

Slimme tl-buis gaat ook vieze lucht te lijf
Uitgegeven: 27 februari 2008 14:59

van nu.nl

ALMELO - Het Nederlandse bedrijf Lightfresh komt met een tl-buis op de markt die niet alleen licht geeft, maar ook de lucht reinigt volgens het ionisatieproces: Het positief laden van (zuurstof) atomen, meldde het bedrijf woensdag.
Inertia Stock

"Vorig jaar introduceerden we de spaarlamp met ingebouwde ionisator en dat is een doorslaand succes", aldus Mark Lette van Lightfresh. Hij meent dat de tl-balk geschikt is voor het aanpakken van het sickbuildingsyndroom.

"Er zijn talloze gebouwen en werkplaatsen waar een bedompte, vieze lucht hangt veroorzaakt door rook, pollen, stof, vezels en roet. Dat kan allerlei klachten veroorzaken zoals lusteloosheid, nervositeit en verlies van concentratievermogen", aldus Lette.

De tl-buis zal volgens hem daarom voor mensen met aandoeningen aan de luchtwegen of last van allergieën op meerdere punten verlichting brengen.
(c) ANP


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-02-28 - 19:17:10



goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2008-02-28 - 19:52:29

Die waren op het COM aanwezig met een stand, ben snel doorgelopen vond het een hocus pocus verhaal, maar goed met de techniek van tegenwoordig weet je het nooit.laugh :D


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2008-02-28 - 20:10:35

Ik geloof dan eerder in de eco lamp van jeroengulien. Daar wordt de lucht tenminste aangezogen en zo gedwongen naast de lamp af te gaan. Bij de TL zie ik dat niet gebeuren. Die rook vertekent het beeld volgens mij door de kleine ruimte waar de lamp in geplaatst is. In een grootte ruimte zou dat denk ik niet gebeuren.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede