Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > niet te vertrouwen mensen op vogelarena Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


P.Rooth
Website Member
Posts :2797

Website Member
2008-04-15 - 19:47:16 send message to P.Rooth

Parkietenpeter een lijst met namen publiceren is nooit toegestaan ,kan je zo aangeklaagd worden voor smaad en is ook niet mijn bedoeling .

Het van mond tot mond reclame is ook niet vrij van vooroordelen als de een goed behandeld word door een verkoper ( wat normaal is ) wil niet zeggen dat de ander op gelijke wijze door die persoon behandeld word en vaak speelt afgunst een grote rol .

Iemand afkraken tot die bij de enkels afknapt vind ik, al zou die persoon dat verdienen, niet correct en het ging in deze topic toch over of mensen op de arena wel te vertrouwen zijn .

Mensen moeten bij mij eerst aantonen dat ze betrouwbaar zijn door nakoming afspraken doen ze dat niet op een correcte wijze en is er geen overmacht , staan ze op m'n lijst .

Iemand waarschuwen dat ze de ogen en oren bij bepaalde personen open moeten houden moet wel weer kunnen maar ook dat zet je niet op het internet een ieder zal leergeld moeten betalen om het kaf van het koren te leren scheiden .

Koopjes jagers vragen om problemen dus die vallen af als ze lopen te klagen want die vragen om bedonderd te worden laugh :D


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2008-04-29 - 14:41:53 send message to denegon

Niet iedereen is slecht.happy :)happy :)happy :)

Ik heb in november zo maar een mailtje gestuurd naar een kweker van de vogels die ik zocht.
Hij bleek net bij een koppel eieren te hebben en dacht dat zijn andere koppels wel zouden beginnen.
Ik heb een aantal keer met deze man gemailt en hij heeft mij belooft dat ik eerste keus zou hebben.
Afgelopen zaterdag ben ik bij hem langs geweest en hij had netjes al de vogels zitten die hij had omschreven en met foto's toe had gestuurd.
Netjes kreeg ik de eerste keus.
Dus wil wel ff aangeven dat er ook nette mensen zijn die zich aan hun woord houden.
groetjes en hopelijk meer geluk de volgende keer.
Egon



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 174 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede