Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > wanneer is de uiterste tijd om je grijze te ringen !? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


tonnie007
Website Member
Posts :23

Website Member
2008-04-22 - 23:09:32 send message to tonnie007

ik heb 1 keer geringt met 14 dagen en kon een dag later er weer een ring om doen dus dat gebeurd mij geen tweede keer,mijn exbuurman heeft zelfs 1 jaar lang met 10 mm geringt en altijd met 16 dagen maar is inmiddels ook overgestapt op 11 mm !
ik voer tijdens de kweek eivoer gemengd met breedmax en pellets en kiemzaad dus (pokon)happy :) genoeg, dus kan het niet verklaren waarom het bij anderen met 14 dagen al zou moeten ,maarja je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.
ik zou het niet durfen meer om eerder te ringen i.v.m. het verliezen van de ring ,is natuurlijk voor de ouders een stuk makkelijker om de ring van de poot af te trekken.

verder wens ik iedere kweker dit jaar weer een goede kweek toe en veel gezonde jongen .wink ;)


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2008-04-23 - 21:27:18 send message to dun grijzeroodstaart

hallo allemaal , bedankt voor jullie reactie,s ik houd jullie op de hoogte en ik ga zeker een poging wagen maar zal het extra in de gaten houden , zo niet dan maar geen ringen

groeten , en wens jullie ook succes met de kweek



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 257 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede