Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Jonge chinese dwergkwartels bebloed Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Jonge chinese dwergkwartels bebloed
roul rouls
Website Member
Posts :93

Website Member
2008-05-28 - 20:51:21 send message to roul rouls

Beste Medehoyisten,

Eindelijk heb ik jonge kwartels, ze krijgen ook al veren. Ze zijn nu ruim een week oud. Maar nu zag ik net dat ze bebloed zijn. Ook zag ik dat de moeder veren uittrekt. Wat kan ik het beste doen. De moeder appart zetten, ze moeten denk ik nog wel warmte hebben. Ik vind het wel appart had gelezen dat de vader meestal de boosdoener is, maar daar kruipen ze lekker onder.


roodmus
Website Member
Posts :1338

Website Member
2008-05-29 - 17:42:23 send message to roodmus

Je kunt ze ook alleen bij de haan laten,of beide weg en een warmte lamp ophangen.

Suc6
Roodmus


M & M
Website Member
Posts :25

Website Member
2008-05-29 - 18:06:44 send message to M & M

Bij mij ging het ook altijd goed met het haantje (althans dat dacht ik). Maar naar een tijdje kwam ik erachter dat deze regelmatig plotseling hele erge aggressieve pikbuien heeft naar de jongen. En vervolgens als je even later weer terugkomt is meneer weer allerliefst.

Mijn tip: haal het haantje eruit, het lijkt me erg sterk dat de hen verantwoordelijk is. De jongen en de hen kunnen prima overleven zonder het haantje. Zo kun je meteen kijken of de hen echt de oorzaak is.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 252 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede