Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > HOE KOM IK AAN VOGELS Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : HOE KOM IK AAN VOGELS
AMIT
Website Member
Posts :16

Website Member
2008-05-31 - 03:20:24 send message to AMIT

WIE KAN MIJ HELPEN MET ENIGE INFO OVER HOE IK VOGELS NAAR SURINAME KRIJG ?? DIT IS MIJN GROOTSTE PROBLEEM ! IK KAN NIET AAN VOGELS KOMEN


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-05-31 - 09:08:09 send message to ParkietenPeter

Vanuit Amerika komen regelmatig en vele verschillende kromsnavels naar Suriname. Van klein tot groot.

In Paramaribo zit ook een exporteur (kom even niet op zijn naam, maar moet te vinden zijn). Deze zal je ook vogels kunnen kopen. En anders weet hij wel iets. Even je vleugels uitslaan.
Daarbij zijn er in Paramaribo en Marienburg ook verschillende winkels die vogels verkopen.
Je moet maar eens gaan zien. Best wel aan te komen hoor, niet zo'n groot probleem.

Daarbij zijn bijvoorbeeld de papegaaien bij jullie vele malen goedkoper dan dat je ze zou importeren.

Als ik zie wat voor een hokken dat jij aan het bouwen bent weet je best wel waar je mee bezig bent dus kom je ze echt wel tegen als je even om je heen kijkt. wink ;)

Importeren vanuit Nederland (Europa) is nagenoeg geen optie. Te duur en customs wil er meerdere graantjes van meepikken, als de vogels er al door komen. Maar ook dat is bekend.
Aboeng.

Met een beetje inzet kom je ze zeker tegen.
Ga maar eens zien, succes. wink ;) Peter


AMIT
Website Member
Posts :16

Website Member
2008-05-31 - 21:30:24 send message to AMIT

SORRY IK BEDOELDE VOGELS ZOALS HALSBANDPARKIETEN , ROODRUGGEN , ROSELLAS , EIGENLIJK AUSTRALISCHE PARKIETEN ..... BOURKES ENZ....



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede