Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Heggemussen in actie Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Heggemussen in actie
chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2008-06-06 - 18:09:30 send message to chrislaevers

Hopelijk is het gelukt.
De actie verschijnt pas na ongeveer 2 minuten.
Mijn broer heeft het opgenomen op zijn koertje.

http://www.youtube.com/watch?v=Lg8viFzTFZE


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2008-06-06 - 19:10:05 send message to Rogert

Leuk hoor.

De daad gaat sneller dan het rivalerende zaad uit de cloaca te pulken. Maar ja, je moet er wat voor over hebben om zeker te zijn dat de jongen van jezelf zijn.

Op de DVD van David Attenborough, Live of Birds is ook een dergelijk stuk te zien over de Heggenmus.


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2008-06-06 - 21:58:37 send message to cocobar

quote
is dit een paring?
Grappig gedrag. Veel paring was er toch nie te zien.

Ik denk dat die éne gewoon op ne cactus was geland en dan wat hulp nodig had met het verwijderen van de stekkers laugh :D


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2008-06-06 - 22:15:59 send message to meyer

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het zijn insekteneters, de ander had misschien wel wormpjes, verser kun je ze nergens krijgen laugh :Dlaugh :Dlaugh :D

Leuk gefilmd.

Groeten Meyerwink ;)


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2008-06-07 - 08:15:51 send message to chrislaevers

Dat de man na het heen en weer getrippel over de pop vliegt is geen toeval. Er is een tweede filmpje op een andere dag genomen en dan gebeurt net het zelfde. Hij zou in die rakelingse overvlucht het sperma in de pop kunnen spuiten.
Eigenlijk zou bij een vertraging goed te zien moeten kunnen zijn dat de staart van de pop bij het contact op haar rug gedrukt wordt.
Wat het pikken betreft : eerst dacht ik ook aan wormpjes, dan de mogelijkheid dat de man een bepaald feromeen oppikt. Dat hij het zaad van een vorige man er uit pikt...ik weet het niet.
Deze actie heeft zich dus herhaald... en niet diezelfde dag, dan moet die pop wel heel flirterig zijn.



cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2008-06-07 - 16:36:39 send message to cocobar

Zaad van een rivaal uitpikken dat vind ik moeilijk te geloven. Ook de paring lijkt me net iets te kort om succesvol te zijn...

Dat de man misschien door het pikken de pop wat stimuleert, waardoor die bereid is om tot paren over te gaan? Misschien, ik weet het niet!


chrislaevers
Website Member
Posts :970

Website Member
2008-06-07 - 17:29:45 send message to chrislaevers

't Is raar. Ik vind wel dat de houding van de pop er één is die we allemaal wel kennen : trillende vleugels en ter plaatse blijven.

Rogert : Heb jij misschien de DVD van Attenborough waar zijn actie van de heggemus op staat? Het zou interessant zijn om te weten wat hij er over zegt. Of als ik de titel weet van die serie kan ik het misschien in de bieb opzoeken. Ik wil er wel het fijne van weten.

Christine.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 11 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede