Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Catharinaparkieten kweken in flat ? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


irri
Website Member
Posts :114

Website Member
2008-09-27 - 20:32:24 send message to irri

hoi, het stinken valt bij ons heel erg mee hoor, meestal pas bij de kweek gaan meer ze stinken, maar normaal niet opvallend veel hoor, (of ik heb een hele slechte neus..maar heb ook nooit klachten van anderen gehad) misschien kunt u eens bij een kweker kijken/ruiken laugh :D hoe het er daar aan toe gaat en dan zelf beoordelen of het door de beugel kan....
succes..
groetjes marjan


EdensB
Website Member
Posts :220

Website Member
2008-11-15 - 00:58:45 send message to EdensB

even een nieuw idee aan de expers voorleggen hierwink ;) Zou men in een kooi van 2x2x2 (hoop nog iets met de lengte te kunnen doen) Catharinas en Valkparkieten samen kunnen houden, zit dan te denken aan 2 koppels van beide vogels, een keer laten kweken (vind het gewoon leuk om in elk geval een keer jongn te hebben) en dan van elk een koppel nog samen te stellen voor een totaal van dus 6 valken en 6 catharinas waar verder geen jongen meer bij zouden komen (wellicht zou ik nog proberen in broedkooien maar niet meer vogels in de kooi) Zou dit kunnen of is het dan echt te druk...aangezien Catharinas geen vliegers zijn lijkt het me wel kunnen maar ja ik heb er nog nie zoveel verstand van vandaar dat ik even advies vraag, lijkt me namelijk ook wel een leuke combo Catharinas en Valkjes.


Tens
Oud Lid
Posts :204

Oud Lid
2008-11-15 - 12:39:15 send message to Tens

Moet kunnen ga maar eens kijken in het echt zijn ze veel kleiner dan je denkt.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede