Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Japans meeuwtje vraag. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Japans meeuwtje vraag.
R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2004-05-14 - 19:57:50 send message to R. Bijlemeer

Ik heb even een vraag omtrend mijn japans meeuwtje.

Ik heb deze vogel woensdag met nog 3 andere voor in mijn voliere aangeschaft. Ik heb ze eerst in een gewone kooi in de voliere gehangen voor 2 dagen om te kunnen wennen.

Vanmorgen heb ik ze allemaal vrij gelaten en wat blijkt 1 kan/wil niet vliegen. Toen hij in de kooi zat ging het gewoon goed. Maar nu hij in de voliere zit niet meer.

Hij kan niet rustig op de grond blijven on te wennen want, dan komen mijn kwartels er aan en vallen hem aan.

Hij zit nu in een apparte grotere kooi maar, de bedoeling is toch dat hij bij de rest gaat.

Ik heb de vogel in een dierenwinkel gekocht en daar zaten ze in een klein kooitje. Kan het nu zo zijn dat hij te vet is en niet omhoog kan komen of is iets anders aan de hand?

alvast bedankt voor uw reaktie.


spitsstaart amadine
Website Member
Posts :88

Website Member
2004-05-14 - 20:10:24 send message to spitsstaart amadine

meschien komt het wel door vervetting probeer hem nog een keer los te laten en zet heb op de stok het kan ook zijn als het een pop is dat ze leg nood heeft dan kunnen ze ook niet vliegen maar dan zou die in de kooi ook op de grond moeten zitten veel sucses mvg dirk


achte384
Website Member
Posts :11

Website Member
2004-05-14 - 22:04:57 send message to achte384

Bekijk de slagpennen of ze er allemaal wel aan zitten en of ze niet gerafeld zijn want dan kan de vogel ook niet vliegen.


R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2004-05-18 - 07:12:21 send message to R. Bijlemeer

Ik heb de vogel zaterdag weer terug gezet in de voliere en heb het de halfe dag aangekeken. En 1ste instantie ging het beter maar in de middag was het weer helemaal mis. Ik heb vervolgens de winkel op gebeld en ik kon zonder problemen de voge ruilen.


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-05-18 - 10:00:21 send message to marnic

Inderdaad dit is de juiste gang van zaken, van beide zijden, een klant die toch eerst even zijn best doet om te achterhalen waarom een vogel niet wil vliegen en pas een paar dagen later terug gaat naar de dierenwinkel, keurig.

Trouwens ook een juist en correct gedrag van de dierenzaak om gewoon direct dan de klant tevreden te stellen, mooi.


R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2004-05-23 - 00:14:37 send message to R. Bijlemeer

Marnic,

Ik ben ook zeer te spreek over deze zaak. Mijn ouders kopen al jaren hun vogels hier en hebben nooit problemen gehad. Dit was eigenlijk de eerste keer in (ik denk wel ) 20 jaar.

En zo kan het ook. Ik tevreden en de winkel behoud hun vaste klanten zal altijd goede mond op mond reklame krijgen. en dat is altijd nog de beste reklame.


R. Bijlemeer
Website Member
Posts :78

Website Member
2004-05-24 - 23:04:08 send message to R. Bijlemeer

Ik heb nog een vraagje over de meeuwtjes.

Er zijn er 2 die bezig zijn een nestje te bouwen echter heb ik gelezen dat je voor een goede kweek de vogels appart moet zetten in een broed kooi dit omdat, ze gezellig met z'n alle bij elkaar gaan zitten. Bij mij doen ze dit ook. Ze zitten met z'n alle in het nest kastje.

Echter vroeg me af of er ook een andere oplossing mogelijk is.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 10 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede