Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > De fles van... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : De fles van...
molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2008-10-06 - 20:07:29 send message to molineti

Elk jaar probeer ik wel een ander of nieuw product uit,dit jaar viel mijn oog op ,,de fles van Teurings,,

Wie o wie heeft er positieve of negatieve dingen te melden over dit product.

Het schijnt de fles te zijn waar alles in zit!!

Ingredienten±knoflook,zeewier,ui,eiwitten,koolhydraten,gember ,magnesium,fosfor,vitaminen,biergist,azijn,kruiden,mineralen,ginseng,kalium en ijzer

Dus van alles wat voor de prijs van ongeveer 22 euro.

Is het een aanrader of voegt het niks toe ,ik hoor het graaghappy :)

Groeten Rene


maikeltje
Website Member
Posts :313

Website Member
2008-10-06 - 20:09:39 send message to maikeltje

Heel goed spul ik betaal 19,95 voor een fles van deze fles houd je de vogels op een natuurlijke manier in conditsie en gezond echt een aanrader.
1 dopje op 2 liter water het stinkt wel maar het is zeer zeker goed spul.


medaar
Geroyeerd
Posts :1001

Geroyeerd
2008-10-06 - 22:48:18 send message to medaar

in een pap fles ook zever zever leer vogels kweken .


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2008-10-07 - 00:07:19 send message to Ton Koek

Ik geloof er niet zo in. De meeste stoffen komen voldoende voor in een goede zaadmegeling en eivoer.

Ik vraag me af of je al die stoffen wel in één keer moet toedienen en of ze elkaar niet tegenwerken zelfs.


geon
Website Member
Posts :52

Website Member
2008-10-07 - 08:05:58 send message to geon

Aan de prijs te zien gaat het om de fles van Teurling over Duiven.
DE FLES VOOR VOGELS
Met deze Fles heeft u alles in één. De natuurlijke mix verbetert en versterkt het afweersysteem van de vogels en zorgt voor een sterke ontgifting van het lichaam. Een sterke algehele weerstand draagt bij aan een voorspoedige rui en goede kweekresultaten. Door het gebruik van natuurlijke ingrediënten is overdoseren en dus schade aan de organen niet mogelijk.
Gebruiksaanwijzing: voeg met de doseerdop 10 ml toe aan 1 liter drinkwater. Het gehele jaar door 3 keer per week vers aanmaken en verstrekken. Geschikt voor alle soorten vogels.

Samenstelling: Mineralen, azijn, gist, groenten- en kruiden extracten, algen extract.
Gemiddelde analyse: Vocht 80%, Ca < 0,1%, P < 0,1%, Na < 0,1%
Toegevoegd per kg: Vitamine C 1.500 mg/Kg
Prijs € 7.95


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-10-07 - 10:19:23 send message to blg

Dus van alles wat voor de prijs van ongeveer 22 euro.

Heel goed spul ik betaal 19,95

Prijs € 7.95

Zal wel 17.95 moeten zijn.

"de fles van Teurling over Duiven"

Duiven sport is een heel andere tak van sport dan kooi/volière vogels

Dus wat moet je met zoiets, als je het oplost in water zul je sommige vogels echt moeten dwingen om het te drinken, neophema's kunnen dagen zonder water.
Loop al 30 jaar + mee in de vogelwereld en al heel wat tovermiddeltjes zien voorbij komen en gaan.
Wat is het nut, als je goed en gevarieerd en vooral aangepast op de soort voert?, misschien iets voor de luie kweker of de huiskamervogel.


geon
Website Member
Posts :52

Website Member
2008-10-07 - 11:52:46 send message to geon

Teurlings Advies Prijs:
de fles van Teulings voor vogels 250 ml advies prijs € 7.45
de fles van Teurling voor Duiven 500 ml advies
prijs € 11.95 en voor de 1000 ml € 21.50


edou
Website Member
Posts :159

Website Member
2008-10-07 - 12:06:43 send message to edou

ik gebruik het ook naar alle tevredenheid, ik betaal ook iets van 11 euro,


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2008-10-07 - 13:13:30 send message to blg

Er is dus ook nog een voor siervogels, lijkt me beter dan die voor duiven, zal beter af gestemd zijn op siervogels.
Het blijven altijd van die "wonder middeltjes", waarom iets geven als de vogels in conditie zijn.
Als je een vogel hebt die problemen heeft kan ik me voorstellen dat je zoiets probeert, zou ik ook doen.

DE FLES VOOR VOGELS
Met deze Fles heeft u alles in één. De natuurlijke mix verbetert en versterkt het afweersysteem van de vogels en zorgt voor een sterke ontgifting van het lichaam. Een sterke algehele weerstand draagt bij aan een voorspoedige rui en goede kweekresultaten. Door het gebruik van natuurlijke ingrediënten is overdoseren en dus schade aan de organen niet mogelijk. Gebruiksaanwijzing: voeg met de doseerdop 10 ml toe aan 1 liter drinkwater. Het gehele jaar door 3 keer per week vers aanmaken en verstrekken. Geschikt voor alle soorten vogels.

Samenstelling: Mineralen, azijn, gist, groenten- en kruiden extracten, algen extract.
Gemiddelde analyse: Vocht 80%, Ca < 0,1%, P < 0,1%, Na < 0,1%
Toegevoegd per kg: Vitamine C 1.500 mg/Kg


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2008-10-07 - 13:56:43 send message to johanblok

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dit soort teksten doet mij wel heel erg aan kwakzalverij en 'tovermiddelen' denken... Ik wil daar mee niet zeggen dat er niets gezonds in zit, maar of het zijn geld waard is, waag ik zeer sterk te betwijfelen.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-10-07 - 16:56:57 send message to Karel

"Geschikt voor alle soorten vogels" doet vermoeden dat de samensteller weinig weet over alle soorten vogels en hun behoefte.

Liefhebbers van vruchtenetende vogels zullen bijv. niet graag extra vitamine C toe willen dienen omdat hierdoor de ijzeropname wordt gestimuleerd en mede (indirect)de gevreesde ijzerstapelingziekte tot gevolg kan hebben.
Ik heb overigens begrepen dat ook andere soorten gevoelig zijn voor deze "ziekte", waaronder ara's!


mercury
Website Member
Posts :5

Website Member
2008-10-07 - 19:33:02 send message to mercury

Er zijn tientallen flessen op de markt voor vogels en duiven, zoals aviol,de reiger en teurlings ik noem er maar zo een paar op.
Zelf maak sinds 1979 zelf een fles op basis van natuurprodukten. En verder trek ik regematig thee om aan mijn vogels toe te diennen.


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2008-10-07 - 22:25:13 send message to molineti

Bedankt voor de reactieshappy :)

We zullen de komende maanden met regelmaat de vogels de fles geven en afwachten of we er wat van gaan merken.

aan mijn vruchten en insecteneters geef ik het maar niet,om de reden die Hans al aangaf.

ook is er nog ijzer aan toegevoegd.

Groeten Rene



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede