Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > swift Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : swift
Benri_Na
Website Member
Posts :79

Website Member
2004-05-14 - 22:06:23 send message to Benri_Na

Mijn swift koppel heeft jongen. De pop is de hele dag bezig met haar jongen. Het probleem is de man. De hele dag zit hij zich vol te eten. Je ziet hem vet worden. Nu ben ik bang dat als ik de man weghaal, ik het koppel verbreek en dat de pop de jongen niet alleen groot krijgt. Als ik het voer weghaal de jongen te weinig krijgen. Gebeurt dit vaker?


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2004-05-15 - 21:03:27 send message to uswhite

Hallo Benri Na

Ik snap eigenlijk niet goed wat het probleem is. Waarom wil je de man weghalen bij de pop. Het is toch normaal dat een vogel eet. En wat denk je dat de man zijn rol is in de kweek, hij draagt ook zijn steentje bij door in het begin de pop te voeren en later de jongen mee te voeren. Ik zou zeggen geef voldoende eivoer en zaad en laat hem maar lekker eten want dit heeft hij echt nodig. En het zal de jongen ten goede komen.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-05-16 - 00:35:00 send message to Hawkeye_NL

Ik geef je groot gelijk: uswhite


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-05-16 - 00:40:29 send message to Karel

Mee eens maar ik ben wel benieuwd wat je ziet, als je zegt "ik zie hem vet worden"?


Benri_Na
Website Member
Posts :79

Website Member
2004-05-16 - 01:01:51 send message to Benri_Na

Het was een slanke vogel, is nu bijna twee maal zo dik als de pop. Ik heb het idee dat dit niet echt gezond voor hem is.


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2004-05-16 - 08:01:04 send message to uswhite

Hallo Benri Na

Hopenlijk verwar je het vet worden van de vogel niet met dikzitten. Als een vogel dikzit zou het erop kunnen wijzen dat hij iets onder de leden heeft. Zit hij ondanks dat jij hem dik ziet worden mooi strak in de veren en ligt de bevedering tegen zijn lichaam aan of staat de bevedering als het ware bol. Als hij een mooi strak verenkleed heeft dan laat hem maar lekker bezig zijn.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede