Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Chat op arena Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2008-11-01 - 21:33:44 send message to mijnkaketoes.nl

Klopt.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-11-02 - 09:23:47 send message to ParkietenPeter

Ik heb gisteren geprobeerd op de chat te komen maar ergens lukt mij dit niet. Zal wel aan een of andere instelling liggen van mijn pc.

Niet dat ik van plan ben om daar te gaan modereren ofzo. Ik wilde gewoon nog eens even meekijken/praten.

Ik ben er wel achter gekomen dat er heen en weer niet echt met respect omgegaan wordt. Berichten die mij bereiken vind ik zacht verontrustend.

Daarom wil ik iedereen die gebruik maakt van de mogelijkheid hier om te chatten of te discussieren via het forum of PM, nogmaals met klem op het hart drukken om zeker met respect naar elkaar toe te blijven schrijven.

Bij het gebruik van persoonlijke mail moet men er wel van overtuigd zijn dat de ontvanger er prijs op stelt om deze te ontvangen.
Wanneer het gaat om reklame, verwijten of regelrechte aanvallen (kinderachtig) zal dit nimmer goedgekeurd kunnen worden! Wordt dit geconstateerd/gemeld (en Agabird kán dit nakijken) dan zal zeker actie ondernomen worden.

Dit op het hart gedrukt te hebben hoop ik dat iedereen zich hieraan zal houden.

Dit ter herinnering!

ParkietenPeter
Moderator VA


marcelj
Website Member
Posts :71

Website Member
2008-11-02 - 13:58:23 send message to marcelj

Je hebt gelijk Peter men moet elkaar met respect benaderen. Maar zelf heb ik eigenlijk nooit wrevel op de chat meegemaakt. Ik kom er niet zo vaak omdat er meestal "kromsnavelvolk"wink ;) zit en ik daar weinig verstand van heb en omdat de chat vaak zo langzaam gaat, maar al met al is het toch een mooie toevoeging aan de site.


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2008-11-02 - 16:26:02 send message to denegon

quote
Ik kom er niet zo vaak omdat er meestal "kromsnavelvolk" zit en ik daar weinig verstand van heb

Het zou dus goed zijn als je vaker komt dan kunnen wij kromsnavel liefhebbers misschien nog wat leren van de niet kromsnavel houders. en over die kromsnavels ben je op een gegeven moment ook uitgepraat.

groetjes egon


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-11-02 - 17:57:01 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Ik heb gisteren geprobeerd op de chat te komen maar ergens lukt mij dit niet. Zal wel aan een of andere instelling liggen van mijn pc.



Ja, dat hebben we gezien Peter. Jouw tekst was leesbaar voor ons, maar onze reacties kon jij blijkbaar niet lezen.
Hopelijk heb je iets aan deze informatie en kun je de instellingen op je pc aanpassen (overleg met Jan?)

Verder ben ik het met Egon eens. Ik heb geen kromsnavels, maar ben wel steeds benieuwd naar de resultaten van anderen en "hoe ze het doen".


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2008-11-18 - 20:25:12 send message to ferry1

arjandaf
ik ben niet op discussies uit
maar bij de woorden die jij typte geef wel aan dat je niet weet waar je het over heb




Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 165 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede