Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > ervaring met het groot brengen van affini appelvinken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : ervaring met het groot brengen van affini appelvinken
vanmaassen
Website Member
Posts :4

Website Member
2004-05-31 - 21:58:54 send message to vanmaassen

Heeft iemand ervaring met de kweek en groot brengen van de affini appelvink.
Ik krijg wel eieren en jongen van de affini appelvinken maar als ik ze na de 5 de dag ga ringen dan is het gebeurt dan gaat de pop niet meer terug op het nest en voert ook niet meer.
Weet iemand een oplossing hier voor zoals handopfokvoer of onderbrengen onder kanaries of andere vogels die ze groot brengen.
Alvast bedankt .


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2004-05-31 - 22:58:09 send message to meyer

misschien helpt het als je met je handen eerst
door de bodembedekking gaat,zodat er een bekende lucht aan de jongen komt te zitten en geen zeepluchtje.
En de ringen zwart maken kan ook helpen.

Groeten Meyer wink ;)


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2004-06-01 - 20:02:26 send message to pitylus

beste vriend het kweken van affini appelvinken houd niet veel geheimen in maar wanneer er geringd moet worden beginnen de problemen het grote probleem is bij het ringen dat ze de jongen uit het nest werpen of gewoonweg in 10 minuten helemaal de poot afbijten kzou u een goede raad geven ring nooit affini s ik ken verschillende kwekers van affini s en ikzelf heb ze ook gekweekt het is altijd wat en heb al van alles geprobeerd enkel als je wel ringen breng ze groot met de hand dat is geen probleem maar pas op leer ze geen lekkere snoepjes eten want het zou wel eens lang kunnen duren vooraleer ze alleen willen eten en een voorstander van handopfok ben ik niet te vinden want met zo n vogels valt weinig te kweken .
ps. ook met gekweekte vogels valt niet te ringen .



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 141 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede