Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Onzin Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Ruben89
Website Member
Posts :300

Website Member
2009-03-09 - 16:43:23

hallo,

ja inderdaad max, dat is het handigst voor de vogel. Ik doe dat ook als ik een zieke vogel heb(gelukkig maar zelden) Alleen niet de hele bodem onderstrooien want dan vermengt het zich met uitwerpselen en dus ook met evt bacterien

mvg, ruben


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2009-03-09 - 17:03:21

Hmm met een lori is het wel een beetje moeilijk om op de grond te strooien wink ;)
Gert


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2009-03-09 - 17:08:56

Nu we het toch over zieke vogels hebbensad :(

Laats had ik in onze valkparkieten volière een ino valkparkiet gezien de een beetje zijn poot liet hangen. Dit heb ik natuurlijk gelijk tegen mijn opa verteld. En hebben we besloten om hem maar te vangen. Toen we hem eenmaal gevangen hadden zagen we dat zijn poot helemaal opgezwollen was. Dit kwam door de knijpring die hij omhad. (mijn opa zij nog dat die dingen eigenlijk verboden moesten worden) Dus heeft mijn opa heb vast gehouden en heb ik koste wat moeite de ring er proberen af te halen. Het bloed stroomde alle kante op. Dit was ook nog een redelijk speciale want dit was een ino man split voor albino, waar dus albino mannen uit zouden kunnen komen, maar nu zit hij weer fijn in de volière samen met een albino pop. Hij stuunt alleen niet meer op z'n ene poot die hangt er maar een beetje bij.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2009-03-09 - 17:14:42

Dat is vervelend Max. Jullie moeten deze vogel goed in de gaten blijven houden.
Als een vogel een pootje niet of minder gebruikt, komt zijn hele gewicht op het "goede" pootje terecht. Dit kan leiden tot een gewrichtsontsteking in het "goede" pootje en dat is een erg vervelende aandoening.

Succes met de vogel.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2009-03-09 - 17:30:49

Buiten het feit dat het voor deze man wel heel erg moeilijk zal gaan worden, zoniet onmogelijk, om te bevruchten.

Knijpringen, leuk (is anders)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2009-03-09 - 18:48:09

@Parkietenpeter: mijn complimenten voor je reactie op mijn opmerking.


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2009-03-10 - 20:39:34

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

beste Max,

bedankt voor je goede bedoeling, en ik wil inderdaad liever 10 dingen teveel weten (omdat je nooit uitgeleerd raakt dan 1 te weinig, maar let wel, ik heb het vermoeden dat het om een wildvangkoppel gaat,en daarom heb ik het ook uitgebreid beschreven in mijn bericht.
maar in elk geval alsnog bedankt voor je reactie.

Michel



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede