Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > zijn chinese appelvinken nest rovers? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : zijn chinese appelvinken nest rovers?
w.a.wijkhuizen
Website Member
Posts :25

Website Member
2004-06-02 - 18:36:59 send message to w.a.wijkhuizen

in mijn voliere had ik een koppel zwartkop groenlingen met jongen, ze waren allle 3 zondag geboren en toen ik vandaag keek waren ze alle 3 weg en 1 vond ik er dood terug.
Nu heb ik ook een koppel chinese appelvinken erbij vliegen nu is mijn vraag zijn dit nest rovers ? bij het vorige nest had ik er geen last mee en zaten ze in een houten kanarie nestje en nu een eigen gemaakt nestje in een conifeer.
wie heeft raad
Willem


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2004-06-02 - 20:17:45 send message to pitylus

beste vriend ik denk niet dat je uw jongen verloren hebt door die chinese appelvinken persoonlijk denk ik dat het van de ouders is want ik heb daar nog nooit problemen mee gehad maar de ene koppel is natuurlijk de andere niet he .

veel succes rudy.


Stick
Website Member
Posts :54

Website Member
2005-02-21 - 21:02:11 send message to Stick

Ik denk ook niet dat het de appelvinken, maar ik denk ook niet dat het de zwartkopgroenvinken zijn! Heb je nog andere vogels in de voliere zitten? En hoe groot is die voliere??


Mars80
Website Member
Posts :94

Website Member
2005-03-08 - 19:21:08 send message to Mars80

In het verleden heb ik ook enkele nesten met eieren gehad van de Chinese appelvink. Bij iedere poging echter belanden de eieren echter op de grond. De vraag blijft echter of zij dit zelf gedaan hebben of dat medebewoners dit veroorzaakten.
Het lijkt me sterk dat appelvinken eieren roven om ze op te eten, aangezien het toch geen uitgesproken insekteneters zijn.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede