Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Onbevruchte eieren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Onbevruchte eieren
Leandro
Website Member
Posts :234

Website Member
2009-03-22 - 19:24:25 send message to Leandro

Hallo,

Ik heb dit jaar redelijk veel onbevruchte eieren bij de pyrrhura's 2 legsels onbevrucht, roodruggen 6 eieren onbevrucht en bij de personata's ook alles onbevrucht zou iemand weten hoe dit zou komen ?
Ik maak mijn eivoer wel zelf en ik meng dit onder mijn zaad ( niet in aparte potjes) heb hier vorig jaar goed mee gekweekt waarom lukt dit dit jaar niet ?


Mvg.


wiam
Website Member
Posts :51

Website Member
2009-03-22 - 20:31:58 send message to wiam

hallo

ik heb het zelfde probleem al 4 koppels roodruggen allemaal onbevruchte eieren terwijl vorig jaar het geen probleem was .wie heeft een idee

wiam


tuinman222
Website Member
Posts :29

Website Member
2009-03-22 - 21:26:17 send message to tuinman222

waarschijnellijk begin je net iets tevroeg met jou vogels want het blijkt dat ze nog niet in broedsteming zijn geeft de vogels wat rust en begin over een mand weer zelf heb ik fischeri s vorig jaar begon ik er in juni mee nu heb ik van beide koppels een nest liggen een van 6 eieren warvan 5 jongen zijn geboren en 1 van 5 eieren die deze week uit moeten komen het is niet zo blok er in je krijgt eieren en klaar is kees vaak leg de pop wel eieren ivm het blok wat jij er inhangt maar wil nog niet zeggen als er eieren in liggen dat het goed is of de man of de pop is er dan nog niet klaar voor dit kun je wel oip wekken door middel water bakje er in tezetten elke dag verse wilgen takken voeren om zo hun drift op teschroeven voeding en licht spelen hier bij ook een rol verwarning niet want ik kweek altijd koud ik lat mijn koppels altijd bij elkaar als mijn vogels klaar zijn met het broeden geeft ik ze een groottere ruimte om weer bij tekomen waar ze goed in kunnen vliegen en klauteren groet gerard


Leandro
Website Member
Posts :234

Website Member
2009-03-22 - 21:50:04 send message to Leandro

Dus de onbevruchte eieren eruit , nestkast eruit even laten rusten zodat ze terug energie hebben en dan terug een nestkast en hun broedlust opwekken ??


Mvg.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 228 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede