Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Personata man te driftig HELP !!!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Personata man te driftig HELP !!!!
agtenkr
Website Member
Posts :54

Website Member
2004-06-04 - 18:17:55 send message to agtenkr

Ik heb twee personata's gekoppel waarmee nog niet gekweekt was (ze zijn 1 jaar oud). Gisteren was het eerste jong uitgekomen maar het is onmiddelijk aangevallen door de man, het lag helemaal aan de andere kant in de blok met de teentjes en 1 vleugelhelft afgeknaagd, aan de bloedsporen zag ik duidelijk dat de man de dader was (ofwel te driftig, of hij wist niet wat hij met het jong aan moest). Ik heb deze dan ook onmiddelijk buiten in de vlucht gedaan en het jong opgeruimd. Vanmorgen was een nieuw jong uitgekomen en de pop had het vanavond ook al gevoerd. NU KOMT HET PROBLEEM: ze heeft zelf al 24 uur niet gegeten, hoe lang kan ik wachten met ingrijpen en wat kan ik doen? Zou ik de man na 2 dagen afkoelen terug durven plaatsen?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-06-04 - 21:33:55 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Absoluut niet terugplaatsen, tenminste als je de jongen wilt hebben.
Als de pop het jong voert, eet ze zelf toch wel ergens van, anders heeft ze natuurlijk niets om te geven. Grote kans dat deze man blijft bijten. Is niet perse noodzakelijk omdat het zijn eertse keer is. Deze ronde kun je de man wel naast de pop zetten zodat ze elkaar kunnen voeren, gaas moet dan groot genoeg zijn.

Zorg dat ze genoeg eivoer, misschien met rusk, heeft en het moet goed komen.
Het is wel vaker dat een eerste nest fout gaat.
Suces.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 233 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede