Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Engelse grasparkieten en swiften !!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Engelse grasparkieten en swiften !!!
turbos
Website Member
Posts :109

Website Member
2009-05-23 - 08:05:58 send message to turbos

Hallo iedereen, Wie kan er mij tips geven om te kweken met Eng grasparkieten.Heb 3koppels en nog maar 3 jongen andere jongen werden bij het uitvliegen doodgebeten zitten nogthans in een grote vogeliere 7*4m.En van de 2koppels swiften nog geen enkel broedgedrag gezien wel eten aan elkaar geven maar geen paringen zijn toch al 2jaar oud.Aan wat kan dit liggen????BEdankt en wie kweekt met engelse parkieten staan jullie onder de volieres om een idee te hebben hoe jullie kweken???Alvast bedankt voor de reacties en tot later
Mvg Chriswink ;)


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2009-05-23 - 12:59:08 send message to pietparkiet 10

wat wil je weten over engelse dan ze doen het gewoon moeilijker omdat ze groot zijn en bij mij doen de swiften het ook niet hoor geduld is een schone zaak van het jaar niet dan volgend jaar


turbos
Website Member
Posts :109

Website Member
2009-05-23 - 13:12:56 send message to turbos

Mag men engelse grasparkieten plaatsen bij gewone grasparkieten in een vogeliere om zorgt dit voor kleinere vogels?????Wat voor voeding geef ik het best voor grasparkieten een zaadmengsel volledig met rondzaad voor grasparkieten of moet ik mijn zaadmengsel zelf samenstellen en hoe??????????happy :)Hoeveel koppels mag men bij elkaar houden in een vogeliere van 7*4meter????Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen Groeten Chriswink ;)


pietparkiet 10
Website Member
Posts :631

Website Member
2009-05-23 - 16:54:11 send message to pietparkiet 10

als je gericht kweekt zou ik ze niet bij hollandse doen ze worden dan inderdaad kleiner en het kost zoveel tijd om weer op het oude formaat weer terug te krijgen elk goed zaad mengsel is goed ik had jm voer zat 50 procent witzaad in en eivoer een beetje groen voer af en toe een appel je kan er een heleboel in houden maar hou wel rekening met eventueel jongen



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede