Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Hulp bij training Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Hulp bij training
Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-13 - 11:22:47 send message to Jacqueline

laugh :D

Voor ieder die zijn of haar papegaai/ara iets wil leren.
www.BirdTricks.com
Zeg niet dat alles wat hier aangegeven word zaligmakend is maar je kan er altijd wat van opsteken.

wink ;)



kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-06-13 - 14:04:15 send message to kakatoe

Het is heel mooi dat je met z'n site komt maar wij leven niet in het buiten land.
Vertaal die site maar even voor mij als je wil zodat ik ook begrijp wat daar staat


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-06-13 - 14:18:24 send message to Hawkeye_NL

In feite is dit een reclame pagina voor een video waarin men (moet) laten zien hoe je elke papegaai tam kan krijgen door middel van 17 minuten training per dag. Binnen een week tot twee moet de vogel al volledig handtam zijn geworden als je het op hun manier doet.

Ik persoonlijk hoed niet zo van dit soort commersie! Jammer genoeg blijkt dit ook in Nederland op de markt gebracht te zijn of te worden door de beruchte D uit A'dam. (Als ik het goed heb begrepen!)


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-06-13 - 14:40:54 send message to natasja

quote
Kaketoe:"Het is heel mooi dat je met z'n site komt maar wij leven niet in het buiten land.
Vertaal die site maar even voor mij als je wil zodat ik ook begrijp wat daar staat"

Wij leven niet in het buitenland maar dat houd niet in dat een engelstalige site maar eerst vertaald moet worden voor ze die hier kunnen geven lijkt me wink ;)
Het grootste aantal van de nederlanders spreekt nou eenmaal wel de engelse taal en kunnen indien er intresse is iets van zo'n pagina oppikken , ik vind het .. een beetje een onzinnige reactie er worden ook regelmatig websites gegeven over een specifieke soort waar veel andere mensen niets aan zullen hebben als we dan allemaal gaan reageren op zo'n manier omdat het nie in ons straatje ligt dan blijft er weinig leuks over op het forum ..

Leven en laten leven ... af en toe een oogje toesluiten zodat de sfeer ook voor andere leuk blijft en zelfs af en toe even op je tong bijten is onontbeerlijk in ruimtes waar vele mensen aanwezig zijn wink ;)


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-06-13 - 17:03:02 send message to kakatoe

nu trek jij je terug
er zullen veel meer mensen zijn die geen engels kunnen of welke taal dan ook
Het heeft er niks mee te maken of ze geen engels of andere taal willen leren maar het kan ook andere oozaken hebben dat ze geen engels kunnen en zelfs moeite hebben met zelfs nederlands lezen
Dus bij deze zou ik graag willen dat je die site ff wil vertalen zodat ik het ook kan lezen of is dit teveel gevraagt


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-13 - 17:15:24 send message to Jacqueline

razz :p

Op internet is alles te verkrijgen, zo ook vertaal programma's, zoals deze.

Babelfish.altavista.com/translate.dyn

Dus vrij makkelijk te vertalen.

Ja alles is commercie tegenwoordig, maar daar doen we nu eenmaal niks tegen.
Alleen lijkt het mij beter om het bij de bron te halen, dan via via, als U begrijpt wat ik bedoel.

happy :)wink ;)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-06-13 - 17:33:03 send message to Hawkeye_NL

Jacqueline,

Ik heb de link naar het vertaal programma eens nagekeken en moet zeggen: Nee!shocked 8O

Moet je voor de gein eens de eerste alinea kopiëren van de eerst genoemde "engelse site" en deze laten vertalen door dit programma. laugh :D

Mensen die dislectie zijn zullen hierdoor alleen maar meer problemen krijgen met lezen. Denk je ook niet! wink ;)

Dit vertaalprogramma vertaald alles letterlijk. Niet zoals het hoort dus!

Kaketoe,

Wel ben ik van mening dat niet overal rekening mee gehouden kan worden en dat linken naar Engels talige sites (of andere talen) gewoon vermeld dienen te kunnen worden. Als je echt geďnteresseerd bent in wat er staat kan je natuurlijk ook vragen aan iemand in je omgeving of deze het voor je kan voorlezen of vertalen! Het is uiteraard onbegonnen werk om een site volledig te gaan vertalen voor iedereen voor je het hier kan vermelden.

Erwin


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-06-13 - 18:07:48 send message to kakatoe

dat heb ik hier gedaan of niet dus leef jullie uit


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-06-13 - 18:22:55 send message to Hawkeye_NL

Sorry kaketoe,
Ik zei al dat het een reclame pagina is voor een instructie video en stap voor stap begeleiding voor het trainen cq. handtam maken van papegaaien. De pagina staat vol met onzinnige teksten van zogenoemde "blije" gebruikers.
Ik heb persoonlijk weinig behoefde om een paar uur uit te trekken voor een dergelijke vertaling.
Heb je niet iemand in de buurt die de site mondeling aan je kan vertalen? Je mag mij anders wel bellen, dan wil ik het wel mondeling aan je vertalen! Mail me maar voor mijn telefoon nummer.

e_folkers@msn.com


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-06-13 - 20:14:29 send message to natasja

Kaketoe het gaat niet om de reden dat je geen engels kan lezen , er zijn vele redenen op te noemen waarom iemand geen engels spreekt en dat geeft ook helemaal niet , maar ik vond je reactie hierop wel erg verwijtend overkomen , je had het best wat vriendelijker mogen vragen.

Ik vertaal zelf ook zeer regelmatig teksten voor familieleden die geen engels spreken , dat vind ik geen enkel probleem maar het gaat wel om de manier waarop iets gevraagt word.


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-13 - 21:32:18 send message to Jacqueline


sad :(

Ik begrijp wat je bedoelt met de vertaling, je krijgt dan zoiets.

"You kan Uw Papegaai gemakkelijk bedwingen en opleiden... Zelfs Wild, Bijtend, uit Controle 'Juvenile Delinquent'... In Truc-Opgeleid, hand-Bedwongen en volledig het Vertrouwen 'Member op van Family' -- Beginnend op Uw Allereerste Day!"

Maar het is op video, dus men laat zien wat je zoal moet doen omn resultaat te krijgen, wel is deze engelstalig, dus is het wel gemakkelijk als je engels verstaat.
Was ook maar als tip bedoeld, maar om nu te gaan vertalen en video's in te gaan spreken lijkt me iets teveel van het goede.
Het is zoals ik al heb aangegeven in de openings mail, al wat men laat zien hoeft niet zaligmakend te zijn, maar je steekt er allicht iets van op.
Je kan zelfs een voorbeeld video aanvragen heb ik gezien, helemaal voor niets, dan heb je toch een idee hoe en wat.

happy :)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-13 - 21:45:19 send message to Jacqueline

happy :)

Reden 1: Op videocassette opgenomen wij elke "Taming en Training" zitting met onze meest gemiddelde (en zeer grote) vogel op camera. En wij tonen u letterlijk elk het struikelen blok en elke overwinning langs de manier. Uw vogels waarschijnlijk aren't deze wildernis, maar het laten van u op onze strijd letten en hoe wij door hen werken geeft u nauwkeurige, geleidelijke antwoorden op uw individuele opleidingssituatie, zodat krijgt u snelle resultaten met uw vogel - zelfs als it's een Quaker Cockatiel, of andere kleine vogel. Reden 2: Wij beantwoorden al uw vragen over om het even welk aspect van het bedwingen van en de opleiding van uw vogel voor volledige 6 maanden. Opnieuw, is dit 'just in case'. Reden 3: Onze het bedwingen en opleidingsmethodes werken met u bird's natuurlijke instincten, niet hun intelligentie. Dit is de reden waarom wij zelfs kunnen onderwijzen cockatiels, bedriegen Quakers, lovebirds en andere kleine vogels hoe te om bijna om het even welk te doen alle grotere vogels kunnen doen. Reden 4: Wij bewijzen eigenlijk aan u alvorens u ooit begint ons programma te gebruiken dat het werkt. U krijgt een VRIJE opleidingsvideo die u precies toont hoe wij een vogel namen wij nooit hem een truc binnen 43 minuten na het beginnen van de met zitting hadden ontmoet en onderwezen. U krijgt om ons in actie te zien zodat kunt u zien hoe effectief deze methodes voor u met uw eigen vogel werken.

wink ;)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-13 - 21:47:52 send message to Jacqueline

happy :)

Heb een stukje via een vertalings programma vertaalt zoals boven deze reply is te zien.
Al wat je moet doen is de gratis video opvragen en kijk of je er wat mee kan doen.

wink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2004-06-14 - 08:47:00 send message to ParkietenPeter

Jacqueline,

No Offence wink ;)please.

Schitterende vertalinglaugh :D
Nu kan ik eindelijk een andere taal lerenlaugh :D

Peter.razz :p


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-06-14 - 20:53:44 send message to kakatoe

hartelijk bedankt


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2004-06-14 - 21:44:50 send message to Jacqueline

laugh :D

Ik begrijp het Peter, maar dat is het vertalings programma dat het zo raar vertaalt.
Toch vind ik dat het aardig in de buurt komt.
We krijgen regelmatig mail vanuit Rusland en Japan, dan gebruiken we het ook, als je maar weet waar het overgaat, en dat is op vogel gebied al gauw duidelijk.
Maar mijn Engels is meer dan perfect hoor, had alleen geen tijd en zin om het zelf te vertalen vandaar.
razz :phappy :)wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede