Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > vogels dna sexen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2011-04-27 - 19:55:51

Je kunt ook naar de verkoper gaan en daar de vogels bekijken als je ze netjes vind en je wilt ze kopen kun je aan de verkoper vragen of je zelf veertjes mag plukken en mag opsturen naar het bedrijf wat jij wilt dan kun je de vogels als alles in orde is na 1 week ophalen als de man weigerd dan ga je lekker weer naar huis en even goede vrienden toch.
groetjes egon


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-04-27 - 20:10:07

da's precies wat ik zojuist schreef, en gewoon een eerlijke zaak. als iemand bij mij dat zou vragen zou ik er in elk geval geen problemen mee hebben, mits er zeker sprake is van een verkoop, want je hebt ook wel eens grapjassen die je nooit meer terug ziet. Nou is dat bij een tweedehands gebruiksvoorwerp nog niet zo erg, maar bij levende vogels natuurlijk wel.


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2011-04-27 - 20:31:15

Als zo'n vogel in de buurt zit is dit ook geen probleem,maar als je 400 km of meer moet rijden dan wordt het wel anders.

Henk.



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2011-04-27 - 20:35:43

ja daar heb je een punt Henk.


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-04-27 - 21:29:07

Ja het is gewoon en kwestie van elkaar vertrouwen natuurlijk als er iemand bij mij komt en die wil evnt jongen kopen en wil zelf veren trekken geen punt,ik heb een boel bonte boeren gehad en nog nooit iemand aan de bel gehad dat het niet klopte als de verkoper eerlijk is is er niks aan de hand natuurlijk maar zal ook wel eens anders zijn tegenwoordig geld is voor soms belangrijker dan eerlijk zaken doen.


RICHARDVHASSELT
Website Member
Posts :232

Website Member
2011-05-03 - 18:33:37

Alles netjes binnen gisteren de uitslag via de mail nu de papieren alweer alles van gendidka 8 stuks totaal laten sexen.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede