Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Japanse kwartels Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Japanse kwartels
knyke
Website Member
Posts :103

Website Member
2009-07-16 - 18:49:06 send message to knyke

Hallo,

Sinds enkele weken heb ik drie japanse kwarteljongen uitgebroed met de broedmachine. Deze zijn nu vijf weken en ik denk dat het alledrie hennen zijn. Ik heb in mijn voliere twee hennen met één haan zitten. Nu heb ik de drie kleintjes bij de rest gezet, ze worden momenteel aanvaard.... Nu is mijn vraag: is het erg dat één haan bij vijf hennen zit of is dit teveel? Zullen de eieren volgend jaar normaal allemaal bevrucht zijn of kan de haan geen vijf hennen aan? hehe gewoon omdat ik benieuwd ben of ik volgend jaar wat meer kuikens kan uitbroeden namelijk hehe.


stijnsuy
Website Member
Posts :114

Website Member
2009-07-16 - 19:24:47 send message to stijnsuy

ik heb zelf geen ervaring met jap kwartels maar ik denk dat 5 hennen met een haan niet gaan vechten,,, maaar er zullen denk ik minder eieren bevrucht zijn.

ook al gedacht aan inteelt?

Want als deze jongen van de kwartels zijn die je al hebt zitten, worden ze bevrucht door hun vader...

MVG Stijn


knyke
Website Member
Posts :103

Website Member
2009-07-16 - 23:00:13 send message to knyke

Jeps, vader op dochter maakt niet zoveel uit heb ik gelezen of "kwartels als hobby" zoon op dochter is dan wel weer zeer erg! .... op google moet je maar eens kwartels als hobby typen en dan heb je veel info over japanse kwartels!
Greetz



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 213 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede