Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Gemeente, buren en papegaaien Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
<<< vorige


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2010-12-26 - 13:42:20 send message to ferry1

Beste Wim en Carla,

Waarom verkopen jullie een groot deel van de vogels?

Als ik me vergis heb ik een groot deel te koop zien staan?

Gr Ferry

P.s fijne feestdagen en een goed nieuw jaar


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2010-12-26 - 20:19:54 send message to paintim

Ik verkoop ook altijd het merendeel van mijn vogels. Wat is daar mis mee. Hoop echter,dat als iemand een advertentie van mij ziet,hier niet komt vragen waarom.
Vr.groeten
ANTONI


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2011-02-12 - 11:46:20 send message to WimBos

Ferry zoiets zal ik niet in een forum plaatsen, maar je kan mij altijd bellen.
Toch weer even bijpraten, wij hebben inmiddels ook het rapport gekregen van de "schreeuwtijdeninventarisatie" en daaruit blijkt dat er nagenoeg geen geluid was waar te nemen, ze zijn 26 keer geweest, ook sávonds en een keer in het weekend (overijverige ambtenaren) en hebben gecomcludeert dat er geen sprake is van overlast.
Na dit rapport, hebben de buren 14 dagen de tijd om hun zienswijze neer te leggen, waarna B en W een besluit nemen, tegen dit besluit kunnen ze dan weer in beroep gaan.
Wel stond er ook in dat rapport dat de Gemeente gevraagd had bij overlast van onze papegaaien, aan de klagers omdat via mail of telefoon te melden, en wat blijkt over het gehele jaar 2010 is er geen enkele melding van ze binnen gekomen, waaruit ze dus ook mede de conclusie hebben getrokken dat er geen overlast is geweest.
Nu is hier weer iemand geweest van Omrop Fryslan en die is ook bij de buren geweest voor commentaar op dit rapport, maar ze wilden niet voor de microfooon reageren, maar hebben wel gemeld dat ze het er niet bij laten zitten.
Ik vraag mij af of de Gemeente ze dan nog wel serieus neemt, maar we wachten het weer rustig af, de meeste stress is er nu wel af bij ons, alleen kun je er verschrikkelijk kwaad om worden, want hoe je het went of keert er is wel gemeenschapsgeld mee gemoeid.
Wij houden jullie in ieder geval op de hoogte, je weet het maar nooit misschien kunnen er andere liefhebbers er ooit wat aan hebben.


freddy321
Website Member
Posts :377

Website Member
2011-02-12 - 12:30:06 send message to freddy321

waneer komt dit op de televisie Wim


E.bakker
Website Member
Posts :135

Website Member
2011-02-14 - 21:53:57 send message to E.bakker

ik heb het allemaal nog eens doorgelezen, ben blij dat het zo'n uitkomst voor jullie heb.

Succes verder.

Ed Bakker
(Burdies)


alel
Website Member
Posts :10

Website Member
2011-03-06 - 22:38:38 send message to alel

ik heb het hele verhaal zeg maar soap gelezen en dan ben ik blij dat mijn naaste buren op 800 meter wonen en die hebben struisvogels maken ook lawaai veel sukses met de buren want zoals het gezegde is beter een goeie buur dan een verre vriend en dat bedoel ik niet sarcastisch


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2011-04-30 - 09:15:31 send message to WimBos

Inderdaad lijkt het wel een soapserie,het is alleen jammer dat dit over de ruggen van de papegaaien moet gaan, wel hebben de buren hun zienswijze neergelegd bij de Gemeente, met daarin de argumenten dat wij er rekening mee hebben gehouden dat er een inventarisatie plaats vond,en dat de buren daarom ook geen klachten hadden gedeponeerd omdat er bijna geen geluidsoverlast was geweest,en dat wij gesommeerd zouden worden door de Gemeente om de papegaaien die het meeste geluid zouden maken binnen moesten houden, en ze wilden een plattegrond waarop staat aangegeven op welke plaatsen de Gemeente gecontroleerd heeft.
Op dit laatste verzoek is een plattegrond naar de betrokkenen verstuurd, maar voor de rest luidde de uitspraak van de Gemeente als volgt+
Wij komen tot de conclusie dat de door u naar voren gebrachte punten ons geen aanleiding geven om af te wijken van ons voornemen om in deze van handhaving af te zien en wel vanwege het feit dat;
- Uitgebreid onderzoek heeft aangetoond dat er geen sprake is van geluidsoverlast en dit door u en andere omwonenden is beaamd.
Natuurlijk hebben de buren nog zes weken om beroep aan te tekenen en mocht dit het geval zijn, de termijn van zes weken is inmiddels bijna voorbij, maar hopelijk is deze soap nu eindelijk voorbij en kunnen wij en de papegaaien genieten van het mooie weer en het buitenleven.
Wens verder iedereen een hele fijne zomer en een goed kweekseizoen, groet Wim


Ton Koek
Website Member
Posts :3551

Website Member
2011-04-30 - 12:33:04 send message to Ton Koek

Nog heel even dus, maar dan zou ik toch echt een champagne opentrekken. Succes nog even!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-04-30 - 16:29:03 send message to Karel

Dat klinkt allemaal prima, Wim. Een voorzichtig gefeliciteerd alvast.


WimBos
Website Member
Posts :56

Website Member
2011-05-07 - 11:04:17 send message to WimBos

Nou even voor iedereen die dit topic heeft gevolgd, ik heb afgelopen dinsdag even contact gehad met de Gemeente ambtenaar die er over gaat en gevraagd of er nog beroep is aangetekend, nu dit is niet het geval en wij net als de Gemeente zijn blij dat het nu eindelijk is afgelopen.
Voor alle vogelliefhebbers is dit een gunstige uitslag en iedereen die met zo´n situatie te maken krijgt kan ten alle tijde even contact met ons opnemen en misschien kunnen we dan een steentje bijdragen.
Iedereen bedanken wij voor de steun die toch door velen is uitgesproken in onze richting en met name "De vrienden van ´t Koppel", die heel veel georganiseerd hebben en voor ons een geweldige steun zijn geweest en verder wensen wij iedereen een hele fijne zomer en voor de kwekers een goed kweekseizoen, en wees goed voor de dieren,
Groet Wim en Carla



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede