Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Niet Nieuw maar wel positief Zwolle vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Johnson
Website Member
Posts :34

Website Member
2015-02-24 - 23:16:26 send message to Johnson

Al met al toch weinig overtredingen gezien het aantal vogels en bezoekers.

Verder prima markt weer. Druk zoals altijd en de handel was goed.

Is het ook wat bekend hoe het met Meneer de Graaf is afgelopen?


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2015-02-24 - 23:19:43 send message to Antonia

Ik ga bewust niet naar dit soort evenementen.
Ik heb een aantal foto's gezien van deze markt, vind het echt triest zoals veel vogels eruit zagen of erbij zaten sad :(


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-02-25 - 19:52:00 send message to hj de graaf

Meneer de Graaf heeft ons gisteren bedankt voor de snelle actie van de o.a. ehbo hij was ook al weer thuis maar ze gingen nog wel nog wat onderzoeken doen heb ik begrepen.

mvg

HJ de Graaf


OmeiJan
Website Member
Posts :35

Website Member
2015-02-26 - 22:33:39 send message to OmeiJan

Ik ga bewust wel naar deze markt , goed geregeld , vele bekenden en de prachtigste soorten te koop.

Gr


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2015-02-28 - 00:01:05 send message to parrotmaniak

Is het enigste wat gevonden is door de 20 aid ers een paar jappanse nachtegalen?
Dat kan niet waar zijn !


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-02-28 - 08:26:45 send message to Henk57

Hoezo niet


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-02-28 - 13:58:24 send message to P.Rooth

Wie de zaken op orde heeft had niets te duchten van AID of hoe ze tegenwoordig maar mogen heten .

Heb gezien dat ze met 6 man sterk en 1 die de zaken fotografeerde een nachtegaal uit kooitje haalde de ring bestudeerde papieren erbij pakte en vervolgens een rapportje opmaakte en de vogel bleef zitten .

Zo leek het mij dat er nog ambtenaren van AID elkander les gaven dus deze actie was ook een om soorten te onderscheiden naar het leek .


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2015-02-28 - 17:31:31 send message to parrotmaniak

Omdat ik mij niet kan voorstellen ,gezien de hoeveelheid vogelsoorten , die er waren
Dat daar geen foute vogels bijzitten,bvb niet geringd,cites niet voor elkaar ,wildvang binnen europa ,enz


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-02-28 - 18:01:23 send message to P.Rooth

2 sijzen zijn in beslag genomen en de nachtegalen hadden verkeerde ringen

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=211885


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-03-19 - 20:43:30 send message to P.Rooth

Wat heel veel mensen stoort is dat er zoveel betaald moet worden om op terrein van de IJsel hallen te parkeren is ook te gek voor woorden .
Nu vond ik op de agenda van de IJssel hallen een beurs die op zaterdag en zondag gehouden wordt en het PARKEREN GRATIS IS even de link erbij plakken http://www.niesjewolters.nl/Zwolle-Bezoekersinformatie.html hoe kunnen ze dit uitleggen nu er op zaterdag vrij parkeren is net als de zondag ??


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2015-03-19 - 21:49:55 send message to hj de graaf

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Dat is heel simpel Paul de ijsselhallen bepalen de parkeerprijs en niet de organisator van het evenement is ook al wel vaker aangegeven.

http://www.ijsselhallen.nl/veelgestelde-vragen
Bij veel evenementen vragen ze zelfs al 8 of 10 euro.

Daarnaast klopt het dat er tijdens sommige rommelmarkten en evenementen de entree en het parkeren gratis anders komt er geen hond.

Dan betaald de organisator en indirect dus ook vaak ook de bezoekers en de standhouders de parkeerkosten.kortom de parkeerkosten worden afgekocht door de organisator en ik kan melden dat is niet goedkoop

maar ik zou zeggen leg je klacht neer bij de ijsselhallen.

p.s. als je even verder kijkt bij de organisator van de poppenbeurs kan je lezen dat een strekkende meter als standhouder daar € 32- per dag kost. Weet je meteen wie de parkeerkosten betaald.

mvg,

HJ de Graaf




P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-03-19 - 22:51:20 send message to P.Rooth

Natuurlijk moet het ergens vandaan komen maar bij jullie is het bingo strippen die vogelliefhebbers

Las dat bij sommige 5 euro betaald moest en bij vlooienmarkten niks en de entree is dan ook nog betaalbaar

Natuurlijk moeten jullie de hallen huren en met entree en verhuur standplaatsen de kosten dekkend zien te krijgen vind dat jullie goed werk leveren en de standplaatsen best betaalbaar zijn is echter het parkeergeld wat niet te filmen meer is en wie weet lezen die gasten van de Ijsselhallen ook in dit forum mee


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2015-07-18 - 00:21:53 send message to koi13

Gaat het wat worden met de vogelmarkt in Zwolle nu er minder ruimte tot hun beschikking is. Las in de krant dat er opvang voor asielzoekers is. Het worden inschikken.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2015-07-18 - 08:36:08 send message to Henk57

Meer kwaliteit neerzetten en minder troep dan past het wel

Henk


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-07-18 - 21:00:43 send message to P.Rooth

Gaat wel goedkomen koi13 heb ff gekeken op de website van de vogelvereniging en onderstaand de tekst ruimte genoeg zoals aangenomen mag worden



08 Juli 2015
Wederom tijdelijke opvang vluchtelingen in IJsselhallen

IJsselhallen Zwolle

Zwolle, woensdag 8 juli 2015 - Het College van burgemeester en wethouders van de gemeente Zwolle heeft ingestemd met een dringend verzoek van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) om opvang voor maximaal 400 vluchtelingen te realiseren in IJsselhallen Zwolle. In de loop van volgende week worden de eerste vluchtelingen verwacht. De opvang duurt tot uiterlijk eind december en eventueel korter als dat mogelijk is.

Omwonenden en bedrijven in de naaste omgeving worden per brief geïnformeerd. Op 14 juli aanstaande is er vanaf 19.30 uur een inloopbijeenkomst in de IJsselhallen.

Vanuit IJsselhallen Zwolle doen we er samen met gemeente, politie en COA alles aan om de noodopvang in goede banen te leiden. Wellicht ten overvloede, maar toch belangrijk: de vluchtelingenopvang neemt qua ruimte slechts een beperkt gedeelte van het bij IJsselhallen Zwolle beschikbare aantal van maar liefst 20.000 vierkante meter in beslag. Logistiek en organisatorisch gezien wordt alles zo op elkaar afgestemd dat de losstaande activiteiten, evenementen en de opvang elkaar niet in de weg zitten.

In het najaar van 2014 werden ook 400 vluchtelingen van Syrische afkomst in de IJsselhallen opgevangen. Dit is goed verlopen en leverde een groot aantal acties van vrijwilligers, instanties en partijen in de stad op.

In de IJsselhallen worden maximaal 400 alleenstaande mannen opgevangen, afkomstig uit Syrië of Eritrea. De opvang in de IJsselhallen is noodopvang en sober van aard. De indeling van de Diezehal is als volgt: slaapgedeelte, sanitair en leefruimte, een eetgedeelte en beveiliging. De mensen worden voorzien in eten, drinken, kleding, toiletartikelen en een slaapplek. Ze zijn vrij om het terrein te verlaten. Begeleiding van de asielzoekers wordt verzorgd door het Centraal Orgaan Asielzoekers samen met andere instanties zoals Vluchtelingenwerk. De gemeente werkt samen met diverse instanties, waaronder een klankbordgroep, aan een beheersplan.






Plaats een reactie



Er zijn in totaal 255 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede