Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > dansen .. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-07-21 - 22:33:32 send message to kakatoe

hoi natas

Mail maar eens met walsrode die kunnen je misschien wel verder helpen met het trainen van je vogel.
het is gewoon zo nee heb je ja kun je krijgen probeer het eens zij zullen je waarschijnlijk wel een antwoord geven


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-21 - 22:43:11 send message to natasja

Hawk , ze "moet" leren dansen .. niet paren razz :p Ik zou je nu haast willen vragen hoe vaak jij je vrouw ten dans hebt gevraagt en hoeveel kinderen je hebt maar ik denk dat dit het moment is om even wijzelijk m'n mond te houden razz :p

Karel , ik miste je al maar vertel eens ..heb jij een uil al aan het dansen gekregen ?wink ;)

en Kaketoe .. ik denk dat ik voor mijn 2 dochters maar vaak de cd van K3 ga opzetten , of .. ze gaat dansen .. of ze gaat zingen .. dat kan niet missen dan toch ? wink ;)

( ik vind het trouwens wel een leuk weetje dat iedere eigenaar van een dansende vogel dus als "een dronken aap heeft staan dansen of de paringsdans van struis of kraanvogels heeft lopen imiteren laugh :D )

p.s. hawk .. hoeveel van jouw vogels dansen er eigenlijk ? wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-21 - 23:54:09 send message to Karel

quote
heb jij een uil al aan het dansen gekregen
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar we hebben echt een kerkuil die kan tapdansen en ik heb het niet eens voorgedaanhappy :).



vandervliet
Website Member
Posts :182

Website Member
2004-07-22 - 00:17:11 send message to vandervliet

als je dat warmplaatje ff onder zijn voeten vandaan haalt karel, danst ie dan nog


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-22 - 00:23:04 send message to Hawkeye_NL

quote
p.s. hawk .. hoeveel van jouw vogels dansen er eigenlijk ?
De meeste deden dit vanzelf al. Maar volgens mij doen ze het allemaal! laugh :D

quote
en hoeveel kinderen je hebt
In totaal 5.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-22 - 00:46:25 send message to Karel

quote
als je dat warmplaatje ff onder zijn voeten vandaan haalt karel, danst ie dan nog
Leuk vandervliethappy :)
, maar even serieus, het gaat om een vogel die met de hand wordt opgevoed. Hij begint te tappen tegen etenstijd. Volgens mij staat hij gewoon te stampvoeten van ongeduld omdat het hem te lang duurt voor hij aan de beurt is.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-22 - 12:23:00 send message to natasja

Jaaaa dat is nou de informatie die ik zocht !!

zie je nou wel dat er een makkelijkere manier voor is ,gewoon niet voeren gaat ze vanzelf tapdansen razz :p


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2004-07-31 - 01:03:21 send message to Swaas

En Natasja hoe zit dat nu met je rooie hartedief.....kan ze nu al dansen ??????
Die van mij heeft het geleerd op het liedje" who is affraid of the big ballou, big Ballou, big Ballou enz....ondertussen klapte ik in mijn handen, stond héél heftig met mijn hoofd te knikken( verslik je dan niet als je zingt) en kniebuigingen te maken, en zie....Tibeau begon met de vleugels te wapperen, kop te knikken en mee te zingen van pom pom pom.
Maar eerst had ik alle gordijnen dicht getrokken en gezien of mijn man het huis uit was....die had vast aan mijn verstand getwijfeld, gelukkig heeft Tibeau het héél snel geleerd, en nu hoef ik maar te klappen in de handen en te zingen en hij danst mee....
Het is wel een leuk gezicht als hij zo staat te swingen (soms de pan uit) boven op zijn kooi, in zijn kooi danst hij niet.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-07-31 - 01:07:01 send message to natasja

hahahahaha , nou .. ze danst nog niet hoor wink ;)

ik wacht maar gewoon op een grote meeting en dan laat ik hawk dansen en zingen wink ;)


DE MOTOR
Website Member
Posts :138

Website Member
2004-07-31 - 05:27:19 send message to DE MOTOR

Hallo allemaal

Ik zit in Amerika en ben net in een dierenwinkel geweest en ze verkopen er bandjes met deuntjes voor bepaalde vogels. Ja hier in de vs kan alles.happy :)laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-07-31 - 19:46:01 send message to Karel

quote
ik wacht maar gewoon op een grote meeting en dan laat ik hawk dansen en zingen
Lijkt me een geweldig plan Natasjahappy :)! Ik zou zeggen: organiseren die meeting!

Ik stel hierbij mijn tuin ter beschikking.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-07-31 - 22:40:02 send message to Hawkeye_NL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ok, kom ik dansen met jullie vogels en los buiten lopen.
Aanstaande zaterdag kom ik dus in ieder geval al bij je Hans! Heb er nu al zin in.

Respect,
erwin


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-08-01 - 11:05:32 send message to Karel

Dat is wederzijds Erwin. Ik zie je zaterdaghappy :)


Patries
Oud Lid
Posts :3

Oud Lid
2004-09-02 - 20:26:54 send message to Patries

Nu je t over K3 hebt...... onze dubbele geelkop zingt heel hard mee (op zijn eigen manier OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lala OJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE lala)en is gaan dansen omdat ie mijn zoon op en neer zag springen.laugh :D
Dus als je kinderen hebt laat die dan ff heel hard op en neer springen???wink ;)


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-09-03 - 14:09:02 send message to Karel



Mag ik deze dans van u?




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 186 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede