Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Kosten Kamervoliere Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Kosten Kamervoliere
EdensB
Website Member
Posts :220

Website Member
2010-09-09 - 21:26:09 send message to EdensB

Ik heb in mijn huiskamer nu wat zitten meten en heb besloten dat ik graag een voliere van 280cm lang bij 60cm diep en 150cm hoog met vaste bodem (zou deze gewoon wekelijks leegscheppen) wil hebben.
Weet iemand wellicht waar ik een dergelijke voliere voor een beetje redelijke (ergens in de regio van 500 Euro) zou kunnen laten bouwen, liefst wel een bedrijf dat de voliere ook kan bezorgen.
Heb nu een paar prijsopgaves aangevraagd bij enkele bedrijven maar de 1e die ik terug kreeg vroeg meteen al 800 euro voor 250cm breed.
Heb maar een beperkt buget....een 500 Euro is toch al gauw de limiet voor mij dus ik hoop dat er mensen zijn die weten waar ik voor zo'n prijs een fatsoenlijke voliere zou kunnen krijgen.
__________________


Peggy
Website Member
Posts :153

Website Member
2010-09-10 - 12:26:31 send message to Peggy

ik heb kooien van 119x81x205cm en die kosten al € 300,= per stuk. dus ik hoop voor je dat het je gaat lukkenwink ;)


kweenie
Website Member
Posts :9

Website Member
2010-09-10 - 13:29:37 send message to kweenie

hoi, u zou misschien voliere-panelen kunnen kunnen aanschaffen (ipv een complete voliere), meestal scheelt dat in de prijs, en kunt u vaak zelf de afmetingen bepalen, is dan gewoon een kwestie van zelf monteren, is best makkelijk te doen, dat hebben wij ook gedaan.
op bijv marktplaats zijn er een paar bedrijven die panelen kunnen leveren en ook complete volieres, heb er al een gezien die bijv. volieres maakt van 2X3X2 voor 480 euro, dus een kleinere uitvoering zal minder kosten.
misschien is dat ook iets voor u.
ik mag geloof geen links plaatsen, maar op marktplaats zoeken onder voliere panelen, en dan komt u hem wel tegen.
veel succes,


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2010-09-10 - 13:41:20 send message to Antonia

Volierebouw Rico in Vroomshoop (hebben een website) kan je een voliere precies op maat laten maken en zij zijn niet zo duur wink ;)


Ruben89
Website Member
Posts :300

Website Member
2010-09-14 - 14:54:42 send message to Ruben89

probeer eens bij volierebouw buist. hij woont in Een-west. hij maakt volieres/kooien in de maat die u hebben wilt.
Momenteel maakt hij de nachtverblijven voor mijn vogels.
Ik zie dat u in groningen woont, dus dat is niet zo ver bij elkaar vandaan

indien u de contact gegevens van hem wilt hebben dan moet u mij even een PB sturen


Peggy
Website Member
Posts :153

Website Member
2010-10-02 - 01:24:47 send message to Peggy

is het nog gelukt?
aangezien losse kooien duurder zijn?
en qua formaat ook duurder zijn in aanschaf?

zo ja... waar en hoe?wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 221 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede