Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > black face grasparkieten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2010-09-20 - 19:07:22 send message to gravaka

max nu is mijn vraag aan jou:

waarom heb je überhaupt aan gegeven dat je belangstelling had naar deze persoon terwijl er op de 3e foto duidelijk zichtbaar was dat de pop geen zwarte strepen toonde! dus geen BF is!

heb ik het mis?? dan mijn excuses!!


bakeliet
Website Member
Posts :131

Website Member
2010-09-20 - 19:30:31 send message to bakeliet

Max je praat of je al 50 jaar in de vogels zit, en je weet alles volgens mij.


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2010-09-20 - 21:04:15 send message to Max.Weijers

ik had alleen naar de 1ste foto gekeken.


gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2010-09-20 - 21:08:02 send message to gravaka

das dom!


Max.Weijers
Oud Lid
Posts :629

Oud Lid
2010-09-20 - 21:18:11 send message to Max.Weijers

bakeliet van mij mag je me gerust tegen spreken alleen is dit een beetje lastig als ik alles wat ik over die blackface grasparkieten zeg van iemand heb die inderdaad 50 jaar in het vak zit (eigenlijk 60 jaar)

Max

Ps. Ik wil niet opscheppen hoor, maar ik denk niet dat iemand die nul verstand van vogels heeft zomaar met Heinz Schnitker 5 dagen mee mag om onderzoek te doen in naturalis naar de lori's.

Maar ik wil het er eigenlijk niet meer over hebben met die grasparkieten, want volgens mij lijkt het alsof ik ontzettend boos op jullie ben, dat is dus niet zo. ik praat (of schrijf) veel liever gewoon met jullie, zonder dat ik al deze dingen moet schrijven.

voor de duidelijkheid wil ik tot slot nog even dit schrijven: ik weet hoe zeldzaam de bf (black face) is. ik heb dus van iemand gehoord dat er op mp een te koop stond. ik heb natuurlijk gelijk gevraagd of ik die kon kopen en voor hoeveel. ook heb ik dit aan mijn opa verteld. warop hij zij dat het geen echte was omdat hij geen zwarte borstzomen heeft. Ik neem aan dat mijn opa dit wel weet aangezien hij de eerste is die hier een artiekel over heeft geschreven.

Ik snap natuurlijk wel dat jullie het een beetje raar van mij vinden wat ik gedaan heb, maar ik hoop dat ik het nu dat jullie het een beetje snappen.


gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2010-09-20 - 21:29:24 send message to gravaka

als je deze tekst meteen had geschreven was het meteen duidelijk geweest!

[[[voor de duidelijkheid wil ik tot slot nog even dit schrijven: ik weet hoe zeldzaam de bf (black face) is. ik heb dus van iemand gehoord dat er op mp een te koop stond. ik heb natuurlijk gelijk gevraagd of ik die kon kopen en voor hoeveel. ook heb ik dit aan mijn opa verteld. warop hij zij dat het geen echte was omdat hij geen zwarte borstzomen heeft. Ik neem aan dat mijn opa dit wel weet aangezien hij de eerste is die hier een artiekel over heeft geschreven.]]]

ik heb de ruil inmiddels stop gezet!dus voor de liefhebbers wink ;)


theelepeltje
Website Member
Posts :621

Website Member
2010-10-15 - 14:26:17 send message to theelepeltje

We weten nu inmiddels allemaal wel hoe ongeloofwaardig Max Weijers is.


freddy321
Website Member
Posts :377

Website Member
2010-10-15 - 16:07:53 send message to freddy321

verklaar je nader, dat je niet met max op kunt schieten is wel duidelijk.
maar waarom is de vraag.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-10-15 - 20:20:12 send message to mijnkaketoes.nl

Wellicht dat Max het artikel van opa even hier plaats. Kunnen we w.s nog wat van leren dan.

Henk


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2010-10-15 - 21:38:44 send message to erik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

De blackface is en wordt nog steeds gekweekt door Dhr V.D in Glanerbrug ,Tot nu toe is er nog nooit een vogel verkocht ze kweken niet al te best en de kwaliteit van postuur is nog altijd gering ,Hij heeft meerdere malen reeds geprobeerd het postuur te verbeteren wat wel enig resultaat heeft gehad maar gezien de nakweek loopt dit zeer langzaam ,De blackface hebben inderdaad zwartte borst strepen .

En Max ik zou graag weten wanneer het artikel verschenen is ,Voor zover ik weet was Didier Mervilde de eerste die hier uitvoerig over heeft geschreven daar ben ik zelf bij geweest ,Het andere artikel heeft in Onze vogels gestaan van Dhr v D zelf ,Geen verwijt ben gewoon nieuwschierig of het artikel van jouw Opa betrekking heeft op een andere kweker er zijn er namelijk in Denemarken ook enkele opgedoken tussen 2005 en 2008 vandaar de vraag.


erik
Website Member
Posts :141

Website Member
2010-10-15 - 21:41:55 send message to erik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd




gravaka
Website Member
Posts :283

Website Member
2010-10-15 - 22:15:02 send message to gravaka

ik heb mijn bedenkingen over je max.
zowel als hier op VA als op andere forums vraag ik jou om eventuele foto's van al je zeldzame mutatie's grasparkieten en krijg nooit reactie van je terwijl je vaak actief bent ook in andere topics.

en van je opa krijg ik ook maar een half antwoord, en verder geen uitleg!

en juist van deze mensen had ik verwacht dat zij als keurmeester en zeldzame mutatie kweker(s) hier wel mee om weten te gaan.



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-16 - 20:03:11 send message to whitebulldog

misschien zijn Max en opa wel één en dezelfde persoon????
Misschien heeft de Max wel de leeftijd van zijn opa ?
Misschien heeft Max gewoon een grote fantasie?
Wie zal het zeggen, en who cares?sad :(


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-18 - 17:19:15 send message to whitebulldog

Dit bericht is 1 keer gewijzigd



whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-10-18 - 17:20:54 send message to whitebulldog

quote
50 jaar in het vak zit (eigenlijk 60 jaar)




je moet niet op een jaartje of 10 kijken hoorlaugh :D
dat is nou ook met die blackface, je moet niet op een veertje kijken Maxlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 80 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede