Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > adressen opvragen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : adressen opvragen
mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-28 - 12:26:35

Te koop

Hallo

Wie weet het adres voor mij van deze man woont in in Weert

knavaneekelen@hotmail.com

http://www.vogelarena.com/voliere/voliere_1000000782.html De Tol
-
Drenthe
0655141002
Stuur email
2010-11-28


Ik zag deze advertentie staan met de vraag naar een adres. Nu lijkt me dit niet wenselijk want wie zegt dat deze meneer daar op staat te wachten. Tevens zou ik zeggen er staat een email adres van deze man dus mail even wat zijn adres is.

Ik zou het zelf niet prettig vinden als mensen zo maar even mijn adres zouden geven aan vreemden zonder dat ik weet waar het over gaat.

Henk


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2010-11-28 - 13:42:23

Volledig met Henk eens.

Groeten Rene


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2010-11-28 - 17:44:19

Moderatoren is hier beleid in deze?


denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2010-11-28 - 20:23:43

ook ik moet toegeven dat de privesie van de VA gasten hier gehandhaaft moet worden en dat dit niet de bedoeling kan zijn.
groetjes egon


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2010-11-29 - 08:49:38

Tja, wat het beleid betreft kan ik kort zijn. VogelArena zal nooit naw gegevens verstrekken anders dan op gerechtelijk bevel.

Vragen staat echter vrij. Net zoals mensen bonden benaderen om contact met kwekers met dit of dat kweeknummer.

PArkietenPeter
Modertaor VA


whitebulldog
Oud Lid
Posts :1314

Oud Lid
2010-12-01 - 20:16:07

quote
Tja, wat het beleid betreft kan ik kort zijn. VogelArena zal nooit naw gegevens verstrekken anders dan op gerechtelijk bevel.




hoho Peter,
Gewoon op je beroepsgeheim beroepen wink ;)laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2011-03-14 - 19:52:56

Hallo Jongens

Als jullie niet weten waar het om gaat moet je niet dierekt zo reageren en misschien mij een mail sturen hoe het zit

ik hoop niet dat jullie het zelfde overkomt door deze fijne man

Niet te snel oordelen Henk EZV maar eerst na denken of informeren waarom !!!!!!!!!!!


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-03-14 - 22:52:47

quote
ik hoop niet dat jullie het zelfde overkomt door deze fijne man


Beste Tol, dit overkomt jou wel meer.
Ligt het elke keer aan de ander of maak jij zelf elke keer de zelfde fout. Half 2009 heb jij ook al eens iemand aan de schandpaal gezet op het advertentie gedeelte door een fout die in mijn ogen eerder aan jezelf heeft gelegen.Dit is gedeeltelijk terug te lezen onder de voliere van Tol. Je hebt er in mijn ogen toen niet veel van geleerd en ik ben blij dat jij er nu weer voor word op aangesproken in dit topic.

Groeten Meyerwink ;)



De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2011-03-15 - 14:57:22

He Meyer

Ja klopt

Als je vogels koopt en ze worden na de rui kaal door dat het in teelt is ja dat klopt kan je niet van te voren zien als je dat bedoeld

Nu deze discussie
als je vogels koop en die moeten spl zijn meerdere vogels in een keer nee dat kan je ook niet zien als de verkoper zegt dat het bewezen koppels zijn die de kleuren geven waar hij ze voor verkoop dan moet je dat toch geloven waar zijn we anders mee bezig

En ten tweede in spijker geen een aan de schandpaal maar wat ik al zij hoop dit keer dat het jou wel een keer over komt dan praten we verder of kan jij misschien dwars door een vogel heen kijken
Meyer


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-03-15 - 17:49:43

Laat ik op je laatste zin maar niet reageren .

Het gaat er hier om dat je niet in het openbaar , in dit geval heb je al meerdere keren via Vogel arena, een ander aan de schandpaal zet. Je zoekt de fout nooit bij jezelf. Ik vind het zo al vreemd dat je vogels koopt en dat je het adres van de vorige eigenaar niet eens weet. Dat probleem had je de vorige keer ook al of hoort dit allemaal bij de show om zo iemand te grazen te nemen?

Niet doenwink ;)

Groeten Meyerwink ;)


De Tol
Website Member
Posts :179

Website Member
2011-03-15 - 18:47:43

Ga verder maar niet op jou domme praat in
maar mijn laatste zin mee ik oprecht

dan praat jij wel anders

Heb denk ik wel meer als 10 berichtjes gehad van mensen
En niet de kleinste die het zelfde is over kommen met deze man

Weet dat je een hekel aan mutatie kwekers hebt maar dit slaat nergens op of is het een beetje ?????

hier laat ik het verder maar bij



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede