Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Gewoon je naam.
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2013-03-28 - 20:05:06 send message to henkdelaat

@ bospoeper;
Waarom je eigen naam gebruiken? Om dieven toegang te geven tot je vogelbestand? Zal ik er nog mijn adres, een plannetje en een foto bij plaatsen waar mijn volière staat en waar de sleutel ligt?


Dan hoef je ook nooit een advertentie te plaatsen om vogels te verkopen.

Ook kan je dan beter aan geen enkele tentoonstelling meedoen en zeker die van de Bond of Com want daar staan naam en adres in de catalogus.

Als je straat en huisnummer bekend is dan kan je op Google Earth precies zien waar je voliére staat dus vind ik dat die schuilnamen weg moeten bij vogel arena.

Vaak kan je op de site van de vogelbond al zien wie op andere verkoop site's een schuilnaam gebruikt bij zijn advertenties,en sommige hebben dan dezelfde telefoon nummers er nog bij staan ook.

Henk.


a.kooyman
Website Member
Posts :74

Website Member
2013-03-29 - 00:13:07 send message to a.kooyman

Ben het met henkdelaat eens dan kan men nooit meer adverteren /show e.d.
Maar ieder zijn mening heb ook op 3/4 al gezegd dat mensen die kwaadwillend zijn je echt wel vinden.
We zitten al in duizenden bestanden met naam en alles er om heen.
Hoeveel volieres staan er op vogelarena alleen al.

Stelde al vrolijke Frans !


digipeet58
Website Member
Posts :582

Website Member
2013-03-29 - 14:57:35 send message to digipeet58

ik vind mijzelf wel iemand met humor
en ik heb geen zwaarwegende problemen.
bovendien is dit een zeer flauwe opmerking om Belgen en Hollanders tegenover elkaar te zetten.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2013-03-29 - 16:04:51 send message to Henk57

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Digipeet volgens mij ben je iets aan het zoeken wat er niet is.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-03-29 - 16:30:01 send message to Karel

Eerlijk gezegd zie ik het probleem ook niet zo.shocked 8O


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-03-29 - 16:34:19 send message to bospoeper

Als ik al jongen heb, dan marchandeer ik niet met deze op één of andere verkoopsite. Wat overblijft moet toch naar de vogelhandel dus doe ik ze allemaal ineens zonder kijkers in mijn volière, ook wordt onder vrienden wel eens gewisseld of een exemplaar weg geschonken.
Tentoonstellingen zijn niet aan mij besteed, liever gaan kijken dan zelf deel te nemen.
Daarom liever met een pseudoniem op een site dan met mijn volledige naam en dit ter voorkoming van minder leuke ervaringen.


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2013-03-29 - 16:54:58 send message to Henk57

Is di stefano ook een synoniem dan?


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-03-29 - 17:44:48 send message to bospoeper

Nou, wat denk je zelf Henk, dat ik de zoon of de kleinzoon ben van de beroemde voetballer van Real Madrid?


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-03-29 - 18:07:03 send message to Karel

happy :)


Henk57
Website Member
Posts :332

Website Member
2013-03-29 - 19:56:55 send message to Henk57

Ja laat ik dat nu denken want een naam van een ander aannemen doe je toch niet ,lol


a.kooyman
Website Member
Posts :74

Website Member
2013-03-29 - 21:01:44 send message to a.kooyman

Als ik het goed begrijp uit antwoord digipeet 58 is Medaar en Digipeet58 de zelfde persoon ?
Dat is nu voor mij de waanzin er van.
Gewoon je naam.
Antwoord op medaar dat ik de humor wel kon volgen.
2 of meer namen zeker niet!


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-03-29 - 22:05:30 send message to Karel

quote
is Medaar en Digipeet58 de zelfde persoon


Neen.


pietjebel
Oud Lid
Posts :160

Oud Lid
2013-03-30 - 08:08:38 send message to pietjebel

Wat maak een naam nu uit het gaat om antwoorden die gegeven worden op vragen !wink ;)wink ;)


bospoeper
Geroyeerd
Posts :80

Geroyeerd
2013-03-30 - 12:53:58 send message to bospoeper

Zo hoor ik het graag, pietjebel, een nickname of pseudoniem hoort nu eenmaal bij een forum.
Een vraag beantwoorden met een andere vraag, het tussen de regels moeten trachten te lezen of een antwoord geven die ontoereikend is en waar je als liefhebber niets aan hebt, antwoorden in de zin van "niet doen" en "zo niet doen", zonder verdere uitleg over het waarom en hoe je het feitelijk wel moet aanpakken, dat vind ik nu echt van de pot gerukt.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2013-03-30 - 13:55:19 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Tja Bospoeper, ook dat hoort (helaas?) bij een forum. Deelnemers uit alle hoeken van de vogelliefhebberssamenleving, die vaak serieus en uitgebreid antwoorden maar soms ook kort door de bocht, melig, grappig, flauw en zelfs soms ongehinderd door enig kennis van zake.

Maar het is niet anders. Je mag hier vragen stellen maar hebt geen "recht" op een passend antwoord.
Je zult altijd moeten afwachten óf en in hoeverre, men bereid is een antwoord te geven. Dan blijft alsnog de vraag of het antwoord nuttig is voor de vraagsteller en of het antwoord al dan niet is, wat de vraagsteller wilde horen.

Daar komt nog eens bij, dat sommige deelnemers elkaar door de jaren heen heel goed hebben leren kennen en daardoor vaak wat amicaler en lolliger met elkaar omgaan. Ons kent ons wat dat betreft.
Op "nieuwe" leden kan een dergelijke stijl ongetwijfeld weleens vreemd overkomen.




Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 157 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede