Vogelarena

Log In

Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

Inhoud

Zoeken

VogelArena.com

Reclame

Forums Home > De kroeg > Panama amazones Moderators
agabird Karel Daniel

Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1

Auteur Onderwerp : Panama amazones
mreyder
Website Member

Website Member
2018-11-27 - 18:11:57 send message to mreyder

Is er nog aan Panama amazones met blanke snavel te komen? Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Panama's? Speciale zaken waar je bij Panama's op moet letten (hoorde dat t een van de meest agressieve soorten Amazone's is?)? Heb ze altijd heel mooi gevonden (door de blanke snavel nog mooier dan Geelvoorhoofd die ik ook erg mooi vind) en ben pas in het bezit van een volwassen man gekomen. Jullie snappen al: hij moet vergezeld gaan worden van een Panama pop.

Rik
Website Member

Website Member
2018-11-28 - 17:40:09 send message to Rik

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Komt deze man toevallig uit Meppel?

Panama-amazones zijn prachtige vogels. Het zijn geen herrie-schoppers en volgens mijn niet veel anders dan andere soorten amazones.

Zo nu en dan worden wel eens losse vogels oude vogels aangeboden. Deze vogels komen vaak uit erfenissen van mensen die deze vogels in de jaren '80 hebben aangeschaft.

Aan een koppel panama's is eigenlijk niet meer te komen. Laat staan een losse pop.

Soms worden nog wel eens losse poppen aangeboden door iemand uit TsjechiŽ. Bij deze man heb ik ooit eens een amazone gekocht die na in ontvangst name nog niet zelfstandig bleek te eten.

Verder is mij ooit een losse pop aangeboden vanuit Duitsland voor 950 EUR, maar die had geen zwarte snavel.

Probeer het anders eens in de Amazone-groep op Facebook. Dan heb je de grootste kans dat je een pop een koppel kan bemachtigen. Of kijken tierflomarkt.de

mreyder
Website Member

Website Member
2018-11-28 - 20:58:28 send message to mreyder

Bedankt voor de tips! Vooral de Amazonegroep op FB kende ik niet. Mijn man is idd een oude vogel, ik denk nog een import. Hij zit nu nog in het nachthok, als het weer beter wordt (minder guur) probeer ik 'm even buiten te laten. Zat voor de aankoop ff te twijfelen of m'n vluchten geschikt zijn voor Amazone's, ze zijn 1 meter breed. Maar wel 6 meter lang. Een kennis die amazones houdt vond t ruim genoeg en vond 'm zo mooi, dat ik 'm gekocht heb.

Antonia
Website Member

Website Member
2018-11-29 - 18:48:55 send message to Antonia

Heb je al in Erica gevraagd ? Vast wel...

Pagina : 1

Plaats een reactie

Er zijn in totaal 109 bezoekers op de site, waarvan 9 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright Jan Brinkers 1998-2018,
Laatste update: 22 mei 2018
e-mail: webmaster@vogelarena.com
Goedkope hosting / webhosting of een Gratis forum of toch kinderopvang in Enschede