Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > herrieschoppers?!? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-03 - 21:36:52 send message to Mario

Niltava ik weet niet waar je het over hebt???
Maar voort gaan op mijn e-mailadress is geen leidraad want ik kan er zo honderd maken met dezelfde naam en in onze club word een aantal adressen door iedereen gebruikt.

En over die voorbode spreek mij ik mij niet uit...slaag en kijk eens rond op bijeenkomsten...zie je mij niet dan weet je het...zie je mij wel dan weet je het ook.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2005-01-03 - 21:43:27 send message to blg

Van zulke antwoorden wordt ik nu helemaal flauw van Mario, wat probeer je nu te zeggen met al die halve toespelingen, spreek je uit of zwijg.

benno


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2005-01-03 - 21:47:20 send message to blg

Quote, mario

Bovendien zou de rest van de wereld beter zijn geld sparen want ze zullen het nog zelf nodig hebben : 21/12/2012

Ook al zo'n toespeling


Hawkeye_nl
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-01-03 - 21:47:40 send message to Hawkeye_nl

Steyn Korse,

Een waar woord! Leeftijd heeft hier niets mee te doen! Je hebt gelijk dus voor wat het waard is mijn oprechte excuses voor waar ik te ver ben gegaan in deze!

Erwin


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-03 - 22:03:53 send message to Niltava

ha,ha, mario dat zul jij niet weten!!

Maar je hebt in elk geval bereikt dat niemand je meer serieus neemt.
Bovendien veranderd je stelling/mening met elk bericht dus een gespleten persoonlijkheid Lol daarom ook zoveel emailadressen zeker!!


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-03 - 22:05:15 send message to Mario

Dit is 'de kroeg' dus men hoeft niet over vogels te praten.
Ik zie hier nergens een 'FAQ' of andere regel staan waar mijn uitspraken verboden zijn...
Dus wat is het probleem???

Wat die 21-12-2012 betrefd : use the force : Google


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-03 - 22:07:55 send message to Mario

Niltava : het kan ook gewoon zijn dat we hier met een paar vrienden en veel bier wat psychologische spelletjes aan het spelen zijn.laugh :D


parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 22:09:11 send message to parkietenpeter

Als ik mijn persoonlijke mening hierover mag geven? We zijn hier toch in de kroeg.razz :p

Kijk maar eens goed waar die site die Mario aanhaalde over gaat, zegt voor mij meer dan genoeg!laugh :D

Wist je trouwens dat in Nederland in de regering een discussie gaande is om groeperingen die deze maatschappij als gedoemd beschouwen, sterk te beperken?

Van die tijd en dat uur weet niemand iets af dan de vader alleen!

Klets maar.


Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-01-03 - 22:17:41 send message to Niltava

yup, mario weet ik!!

Maar niet overdrijven he (je weet wel waarmee)



parkietenpeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-01-03 - 22:29:15 send message to parkietenpeter

ah, ... veel bier.

Dat verklaard nu echt alles.

Sorry, ik dacht dat je serieus was.


Mario
Oud Lid
Posts :436

Oud Lid
2005-01-03 - 23:18:52 send message to Mario

Sorry mensen maar Mario is terug (mijn broer en compagnie was wat aan het spelen op mijn PC terwijl ik op de andere aan mijn site aan het werken was).
Ik zie dat ze zichzelf goed geamuseerd hebben en mijn koelkast leeg is...

Over 1 ding ben ik het toch eens en dat gaat over die 21-12-2012 :

- het vaticaan heeft een oude brief waar de exacte doomsday in staat maar willen hem niet openen(yeah right de mensen hun aard kennende)
Wij als christenen mogen eigenlijk eisen dat ze hem openen want voor de kerk is iedereen gelijk...
- de ramp door de aardbeving was jaren geleden al voorspeld door een prof maar ze lachten hem uit...tja,een beetje verlies heb je altijd...
Het was volgens hem tevens één van de voorbodes voor wat komen zal...
Een andere voorbode is trouwens al aan de gang maar er wordt weinig over gezegd :

op antartica zijn er de laatste tijd zware aardbevingen waardoor de ijskappen scheuren en massa's ijs dreigen in zee te komen om daar af te smelten.

Gevolgen daarvan zullen zijn :

- daling temp. zeewater
- steiging zeespiegels
- weersveranderingen waaronder zware stormen,orkanen en cyclonen door botsingen van het afgekoelde water met het warme water in andere gebieden.
- zware gevolgen voor het leven in zee en later op de aarde.
- klimaatsveranderingen in versnelt tempo

Hopen dan maar dat ze er naast zitten hé.

Mijn grote vraag is of de leiders van de wereld dit zouden weten en/of beseffen want er is effectief onderzoek naar gebeurd door NASA o.a. maar het officieéle rapport is nooit openbaar gemaakt.
En als ze het weten hoeveel offers willen ze brengen om hun economie nog enkele jaren op peil te houden???
Waarom zouden ze het ons niet vertellen :

- globale paniek
- economie valt stil
- geen moreele waarden meer want we hebben toch niks te verliezen

Volgens de voorspeling zouden enkele gebieden op aarde grotendeels gespaard blijven en dat zijn de gebieden die de vorige keer het zwaarst getroffen werden.

Laten dit nu juist de gebieden zijn waar de Amerikanen toch zo opeens graag de plak willen zwaaien.Toeval???Ah nee een terroristische aanslag is de oorzaak van die plotselingen drang...een geluk bij een ongeluk voor de amerikanen???Of opgezet spel...(-->hoeveel offers...).

Allemaal mooi gelul maar toch...het begint er op te lijken...

Laten we hopen dat het niet zo is(hoop ik ook)en we allemaal nog lang en gelukkig mogen verder knoeien op deze mooie planeet(als we ze dan zelf niet kapot maken).

Amen

Mario.wink ;)



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-01-04 - 00:47:24 send message to dooren

Ach mario. broer en companie etc etc. het is al lang bekent dat de aarde is gestart met 1 groot supercontinent, vervolgens opgebroken tot het huidige vorm, de toekomst is weer een supercontinent. Logisch dat dit gepaard gaat met temperatuurschommelingen, aardschokken e.d.
Niks nieuws, niet te veel spannende complot theorie films kijken. De natuur veranderd altijd, 20.000 jaar geleden zat bv nieuw guinea nog vast aan australië,. Voor mij dus niks nieuws. De discusie ging trouwens over respect, Amen.
Groet gert.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-01-04 - 01:31:35 send message to tonnl

Steyn, ik ben het volledig met je eens, laten we de figuren die het hier willen verzieken maar gewoon proberen te negeren.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-01-04 - 13:50:05 send message to natasja

ben het voor een groot deel eens met wat steyn zegt behalve dan het "rotte appels" en "DOM" als je vind dat je respect moet hebben voor elkaar en elkaars mening moet je zeker mensen niet dom of rotte appels gaan noemen , dan doe je tenslotte precies dat wat je andere vraagt niet te doen wink ;)

er zijn mensen die het ongeacht of ze het er niet mee eens zijn wat word gezegt dit gewoon zo laten en er zijn mensen die dit kenbaar maken mits het discussieren niet gaat om het discussieren vind ik dit een goede zaak maar merk de laatste tijd wel vaker dat er puur reacties uitgelokt worden ,beetje relschopperij en dat vind ik wel een slechte zaak , daar is niemand bij geholpen en zeker de sfeer op dit forum niet.


steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2005-01-04 - 14:57:38 send message to steynkorse

natasja,

dit had inderdaad wat tactvoller gezegd kunnen worden ! excuses hiervoor !

Wel is het zo dat je in een groep altijd mensen hebt die het voor andere willen verspesten, niet alleen op vogelarena.com, maar probeer tegenwoordig eens een avondje te stappen. De laatste drie keer dat ik ben gegaan kreeg ik ruzie omdat ik een bierglas tegen mijn hoofd aan kreeg, of dat er heel irritant iemand filtjes in me nek zat te gooien. Dit soort gedrag moet bestreden worden. En dat gebeurt alleen als ze op dit gedrag aangesproken worden.

Wat betreft je verhaal over reacties ben ik het helemaal eens.

Vriendelijke en gevleugelde groet
steyn




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 147 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede