Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Voeding winter neophemas Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Voeding winter neophemas
bird14
Website Member
Posts :45

Website Member
2020-12-30 - 10:09:46 send message to bird14

Wat word er zoal gegeven aan de neophemas tijdens de wintermaanden als voer en supplementen voor ze gezond te houden


KeesdeJongh
Website Member
Posts :267

Website Member
2021-01-08 - 20:15:50 send message to KeesdeJongh

Ik zie dat er niet veel reactie's komen op je vraag wat je de vogels in de winter kunt geven om ze gezond de winter door te krijgen.
Ik zelf hou het simpel, ik geef de vogels in de winter een niet te vet zaadmengsel en 2 x per week wat geraspte worteltjes met wat stukjes appel en 1 x per week wat groenvoer en een schepje eivoer. Mijn vogels krijgen ook regelmatig een verse wilgentak om aan te knabbelen. Ik geef geen supplementen of andere kunstmatige vitamines. Veel succes, m.v.g. Kees


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2021-01-09 - 16:25:10 send message to P.Rooth

alles staat of valt hoe de neophema's gehouden worden . In een afgesloten ruimte met voldoende lange dagen is anders dan buiten voliere al dan niet met een nachthok .
Ik heb ze zelf in buitenvoliere met afsluitbaar nachthok gehouden en daarvoor met nachthok en alleen een windkering bij nachthok en onderzijde open . voerde dagelijks eivoer met geraspte wortel en appelpart op paar spijkers . zaad wat vetter indien ze koud gehuisvest zijn en daglengte zoals de natuur dat levert en zonder problemen de winters door en dat waren pittige met een elfsteden tocht en veel sneeuw en strenge vorst



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 226 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede