Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > LET OP !! BANK REKENING NUMMER GEWIjZIGD ! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : LET OP !! BANK REKENING NUMMER GEWIjZIGD !
smedinga
Website Member
Posts :0

Website Member
2023-01-16 - 08:37:22 send message to smedinga


beste lezer,

let op het bankrekening nummer is gewijzigd naar:
NL35ABNA0523354215



annick333
Website Member
Posts :1

Website Member
2023-01-23 - 18:43:08 send message to annick333

Moet je dan op deze rekening storten voor een steracount ?


Arabird
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-01-27 - 17:17:59 send message to Arabird

als u niet via de aangeboden betaalwijze kunt betalen en liever rechtstreeks op onze bankrekening wil storten dan inderdaad dit bankrekening nummer gebruiken en vermeld uw gebruikersnaam bij betaling


marti
Website Member
Posts :296

Website Member
2023-01-30 - 08:53:18 send message to marti

Als je de originele post weg haald wordt het wel erg onoverzichtelijk Bert.. haal dan gewoon het hele onderwerp weg..


Arabird
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-01-30 - 22:45:28 send message to Arabird

de originele post was:

let op er is een nieuw bankrekening nummer, dus als u betaald rechtstreeks op onze bankrekening
NL35ABNA0523354215 vergeet dan niet uw gebruikersnaam te vermelden.


J. Elsen
Website Member
Posts :327

Website Member
2023-01-31 - 15:21:43 send message to J. Elsen

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Vanaf het begin "Steraccount" waren/zijn er problemen. En zeker bij betalingen van buiten Nederland. Zoals betalingen vanuit Belgie met bankoverschrijving.
Want men is dan verplicht zich te houden aan Belgische Wetgeving.
En het zou niet de eerste keer zijn dat dergelijke betalingstransactie geblokkeerd is.

Zie maar reeks klachten bij achteraf betalingen Nederlands webwinkel, webshop, met betrekking geblokkeerde betalingstransactie.

Zelf aan de lijve ondervonden. Is men dan als het ware verplicht om een tweede maal die zelfde betalingstransactie uit te voeren. Om op deze manier de mogelijkheid te achterhalen waar betalingstransactie geblokkeerd is.
En zal zeker zich voordoen bij gebruikersnaam, accountnaam, die officieel wettelijk niet erkent is.
Daardoor zal dergelijke gebruikersnaam, accountnaam officieel niet vermeld zijn bij dergelijke betalingstransacties.

Bekijk informaties uit het verleden daarover.

Bericht agabird:
2003-08-27 - 19:10:41

"Voor de Belgen komt er een oplossing, er wordt aan gewerkt, waarschijnlijk een rekennummer in Belgie".

https://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=278

Maar wat is de uiteindelijke reden van al dat gedoe, van al die commotie?
Het openbaar maken van bankrekening.
Of gaat het eerder om de persoon zelf die dit bericht heeft gepubliceerd.
Heeft het dan te maken met gebruikersnaam, accountnaam, van die persoon van dit bericht. Die bewindvoerder is van commercieel bedrijf(ven).
En bovendien invoerder van bepaalde producten, zoals ZuPreem.
En is het toeval met zelfde bankrekening nummer als "nieuwe" bankrekening nummer.
En met als gevolg dat kans betaling vanuit Belgie, blokkering betalingstransactie nog groter is.

"Zou ik mijn rekeningnummer ook opgeven?"

https://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=12703&recordnum=0

Hopelijk komt er eindelijk duidelijkheid wat betreft Statuten Vogelarena wat betreft huidige:
Beleidsvoerder(s)
Moderator(s)
Etc.

Statuten die in Belgie Wettelijk officieel verplicht zijn bij het oprichten, opstarten, van het om het even welke organisatie(s), vzw(s), etc.

PS: Waarom is gebruikersnaam, accountnaam, die dit bericht heeft geplaatst (let op er is een nieuw bankrekening nummer), verwijderd uit Ledenlijst. En met gevolg dat alle berichten met, van, die gebruikersnaam, accountnaam, verwijderd zijn.



marti
Website Member
Posts :296

Website Member
2023-01-31 - 17:33:14 send message to marti

Je zult maar zo door het leven moeten jezus.. hef gewoon je account op als het je allemaal niet bevalt, simpel zat.


Arabird
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-01-31 - 18:47:19 send message to Arabird

beste heer Elsen,

We zijn druk doende om vogelarena nieuw leven in te blazen.
Het huidige platvorm waar vogelarena op draait is sterk verouderd, er moet daarom een complete nieuwe site worden ontwikkeld. Dit is inmiddels in volle gang maar heeft tijd nodig. Dit is een kostbare en tijdrovende ontwikkeling.

Dat er problemen zijn met betalen komt simpel omdat er mensen onder ons nog niet allemaal met de huidige betaal technieken kunnen/willen werken. Men kan dan handmatig 5 euro storten, en inderdaad het bankrekening nummer is gewijzigd. U ontvangt net zoals eerder een email als uw abonnement hierin staat het bankrekening nummer ook vermeld, maar omdat er toch nog mensen zijn die het bedrag op de oude rekening te storten, dacht ik dat het zinvol is om het hier te melden.

aankondigingen etc zal plaatsen vinden als alles is afgewerkt en overgedragen, voor als nog probeer ik nu zoveel mogelijk kwekers te helpen als ze problemen ondervinden.

gr bert
Arabird




Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 126 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede