Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Olijfje Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Olijfje
Jantina
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-04-09 - 15:53:28 send message to Jantina

Goedendag, ik ben niet nieuw in het vogelwereldje. Wij hebben momenteel 70 valkparkieten, een aantal van onszelf en een aantal geadopteerd. maar het gaat nu om onze lieve Kakariki, ze heet Olijfje. Ze was samen met Duke, haar mannetje is anderhalve maand geleden overleden, best wel ouder, 14 geworden. Hij heeft hier 3 partners gehad en Olijfje is de 4e. een heerlijk stel, klef tot en met. En nu is ze alleen. ze is ondanks de reuring eenzaam. vliegt veel in huis, is zeer gehoorzaam maar mist maar kereltje. de valkparkieten zitten buiten in de voliere en zij zit binnen in een grote kooi te kijken en te kekkeren, ze wil er naar toe. dit hebben we 2x geprobeerd maar de valkjes zijn bang voor haar. ontwijken haar terwijl ze haar zien en horen (op afstandje). maar dichtbij in de kooi, nee, dat gaat te ver. helemaal van slag, dus Olijfje weer mee naar binnen. zo zielig. ze moet gezelschap hebben en we merken het echt aan haar. de valkjes houden elkaar wel zoet, maar dit... er komt geen andere Kaka bij, ook wij worden ouder, dit is geen goed plan. wij zoeken een gouden huisje voor haar waar ze gezelschap heeft van een soortgenoot en waar ze net als hier kan vliegen (de hele woonkamer is van haar). maar dat kan niet alle dagen achtereen. ook wij zijn wel eens weg. eigenlijk willen we dit helemaal niet, maar voor haar is het het beste. Olijfje is ongeveer 4 jaar. Olijfgroen dus met een rood koppie. een schatje en het liefst plaatsten we deze oproep niet! mocht iemand een mooi plekje voor haar hebben of weten, dan vernemen wij het graag. bedankt en groeten


Jantina
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-04-10 - 08:59:54 send message to Jantina

Beste allemaal, bedankt voor het lezen, ik kan melden dat ik een heel mooi huisje voor onze Olijfje heb gevonden waar ze met andere vogels komt te wonen. Tussen andere Kakariki's en valkjes en grasjes. heel fijn en helemaal blij. Zal lastig zijn maar voor haar is het geweldig. zij blij en wij dus ook blij. groeten, Jantina


Jantina
Website Member
Posts :3

Website Member
2023-04-10 - 08:59:54 send message to Jantina

Beste allemaal, bedankt voor het lezen, ik kan melden dat ik een heel mooi huisje voor onze Olijfje heb gevonden waar ze met andere vogels komt te wonen. Tussen andere Kakariki's en valkjes en grasjes. heel fijn en helemaal blij. Zal lastig zijn maar voor haar is het geweldig. zij blij en wij dus ook blij. groeten, Jantina



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 130 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede