Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > pagodespreeuw jongen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : pagodespreeuw jongen
daniel bedaf
Website Member
Posts :2

Website Member
2023-06-01 - 21:19:20 send message to daniel bedaf

goedeavond, of deze vraag hier goed staat is even de vraag maar sinds gisteren heeft mijn koppel pagodespreeuwen van 2022 hun eerste nest met jonge gekregen van de 5 eieren zijn er momenteel nog 3 in leven 2 buiten 1 is naar binnen gehaald en word met de hand groot gebracht... er is een verhaal aan vooraf gegaan wat mogelijk jullie bekender voorkomt als bij mij. het is voor mij namelijk ook het eerste nest pagodespreeuwen.

sinds het eerste ei is uitgekomen worden de jonge door de pop uit het nest gehaald en belanden dus op de grond, de eerste keer heb het jong terug geplaats bij haar maar 30min later lag deze er wederom uit.. aangezien ik ook een broedende zanglijster heb zitten heb ik dit jong bij de zanglijster in het nest bijgeplaatst ze lijkt dit goed te accepteren en geeft ook voedsel etc.. nou is er vandaag een 2e uitgekomen en direct bij de zanglijster geplaatst ook dit gaat goed... nou is het aparte er aan dat de pagodespreeuw man samen met het lijsterkoppel helpt bij het voeden en etc.. is dit iets wat vaker gebeurd??

het andere jong is naar binnen gehaald vanwege dat deze op de grond lag en net voor schemering werd gevonden dus binnen op een kruik beland is onder een handdoekje hij doet het buitengewoon bovenverwachting heel erg goed eten gaat goed en alles dus hopen op een goede afloop en dat hij het gaat halen... hebben jullie eventueel tips in deze situatie...?? aangezien ze ook nog geringd moeten worden blijft dat wel een puntje voor afstoten..??

hopende op reacties alsvast bedankt

met vriendelijke groet.


daniel bedaf
Website Member
Posts :2

Website Member
2023-06-02 - 12:46:27 send message to daniel bedaf

helaas is vanmorgen het jong dat naar binnen is gehaald vanmorgen overleden het was te verwachten maar toch wel jammer de andere gaan gelukkig goed met een "co-ouderschap"



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 207 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede