Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Update over mijn Mabeltje :) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Update over mijn Mabeltje :)
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-03 - 11:29:22

Nou we zijn 3 weken verder ondertussen, Mabel heeft mijn mannetje uitgezocht als haar liefste vriendje happy :)ach kan het haar niet kwalijk nemen dat heb ik tenslotte ook gedaan wink ;) hahahaa
Maar ik kan nog steeds alles doen met Mabel, en ik denk dat dat vooral kom omdat ik me niet bang laat maken door haar, als ze bijt trek ik niet terug en denk dat dat toch wel een beetje indruk op haar maakt. Je kan merken dat vroeger mensen blijkbaar snel onder de indruk waren als ze haar HEKSENACT opzetten maar ik lig in een deuk als ze als een boze heks over die touwstok heen loopt met een grote mond naar me wink ;) en dan komt ze snel met der koppie om te kroelen. Dus het is wel een droppie. Volgens mij is ze ook heel erg slim (ja mag ik toch wel denken van me birdie) Ze zegt nu al dingen in onze stemmen, maakt geluiden die ze hier hoort, we hebben er nog een telefoon bij nu 5 in totaal wink ;) haahhaa en zegt dingen al die ik tegen haar zeg als ze bijv wat lekkers krijgt van me.

Ze heeft niet veel zelfvertrouwen valt me op als je haar voedsel uit je hand wil aanbieden. Dus dit doen we heel rustig aan en met fruit dat ze erg lekker vindt. Ik heb het nu al een paar keer voor elkaar gekregen dat ze dus banaan, appel, druif en mandarijn uit mijn hand heeft gegeten en ik vindt dat voor haar hele grote stappen. Nou ik kan blijven kletsen over haar want ik vindt Mabel gewoon geweldig en ik had nooit verwacht dat een grijsje zoveel LOL zou zijn.
Hier nog een foto van haar vanmorgen genomen.

Net voor ze een shake-it baby dance gaat doen(aktieopname)


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-03-03 - 11:36:55

quote
Nou ik kan blijven kletsen over haar want ik vindt Mabel gewoon geweldig


Moet je vooral ook blijven doen!

Dit forum is er natuurlijk niet alleen voor de vogeldeskundige maar wel degelijk ook voor mensen zoals jij/jullie die verschrikkelijk genieten van hun vogel en dat ook eens willen delen met anderen!

Lennart wink ;)


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-03-03 - 12:56:33

was Mabel al tam toen jullie haar kregen of was ze eerst nog een beetje schuw?

Bob


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-03 - 13:00:24

happy :)
Bob, Mabel was tam voor haar vorige eigenaar en van andere mensen wilde ze niets weten. Ik ben toen bij onze eerste ontmoeting flink in mijn pols gebeten door Mabel.Blauw en bloed happy :)Ik geloof dus niet dat ze schuw is. Want ze heeft een vrij druk karaktertje. Wat wij wel heel erg merken is dat ze het heerlijk vindt dat er hier haast altijd iemand thuis is. Ik werk vanuit huis. Ze kan haar snavel niet houden, ze klets er de hele dag op los. En als er hier dames zijn voor een workshop dan zit ze al aardig mee te beppen.


groetjes Ria


bob_verhagen
Oud Lid
Posts :218

Oud Lid
2005-03-03 - 14:27:42

als ze het hele verhaaltje straks uit haar hoofd weet hoeft u geen workshop meer te geven, maar kan Mabel dat gaan doen!laugh :D

Bob


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-03 - 14:47:21

hahahah dat zou wat zijn een papegaai die een sieraden workshop gaat geven dan nodigen we de krant erbij uit wink ;) maar laat ze voorlopig maar lekker bezig zijn met kletsen dat is voor ons al genoeg plezier.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-03-04 - 00:47:16

Dat kan makkelijk, dan is het toch een Edelpapegaai.... happy :)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-03-04 - 09:35:59

Whahahahahahaalaugh :D Lekker gefotosoept Tonn happy :) geweldig!! Thanks
Ik heb er ook al eentje voor haar gemaakt voor op de site. Niet voor workshops maar voor eventuele andere sites om mee te linken etc.




Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 188 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede