Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Mabel update Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Mabel update
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-05-19 - 22:14:10

Nou Het gaat waanzinnig goed met haar wink ;) Ze begint nu zelfs Mij wel lief te vinden. Ze was helemaal hoteldebotel van manlief en moest niets meer van mij weten maar gelukkig is ze aan het veranderen want tja vrouwtje kan sóchtends vroeg toch wel ontiegelijk lekker kroelen voor ze eten krijgt en ze heeft ook altijd de lekkerste dingen, appeltjes, sinaasappeltjes, druiven, paprika's etc. Dus ik ben helemaal happybeppy wink ;) hahahaha Vandaag hebben we trouwens een MILEPIJL bereikt. Mabel is nooit aangeleerd om dingen aan te pakken en ze heeft ook nooit een snoepstok gehad . maarja als er visite komt nemen ze elke keer snoepstokken mee voor haar en tot nu toe was ze er hartstikke bang van maar ik kreeg vandaag een ingeving met wat als ik die snoepstok nu is verstop in haar favoriete speeltje. En hou je vast! Madame heeft lekker zitten slopen de eerste paar minuten tot ze ontdekte shit das eten dat ik weggooi. En heeft nu dus een stokje van de snoepstok op. Ik had ze al bijna weggegooit happy :) gelukkig niet gedaan.
Het tempo waarmee ze trouwens nieuwe dingen zegt is gewoon te gek happy :) haar nieuwste zin is I LOVE YOU. en dan niet 1x zeggen nee 10x achterelkaar. Ik hou alleen me hart vast wat me schoonmoeder haar gaat leren als ze straks een maand daar logeert wink ;) gelukkig vloeken ze nooit hhahaa

nou kleine mabel update wink ;)

doei Ria


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-05-19 - 23:23:50

Leuk Ria! Lekker dat het zo goed gaat.

Die snoepstokken, je weet wel dat dat nou niet kwaliteitsvoedsel is? Pas de hoeveelheden die je geeft daarop aan, een hele stok is een hele dag niet de goede voedigsstoffen binnen...

Ton.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-05-22 - 23:16:33

Hoi Ton,
Ik weet dat het niet het beste is maar het is voor haar meer net als een hout blokje iets wat ze kan slopen. Ze heeft er die eerste dag van geproefd maar madame vindt wat er in haar etensbak zit stukken lekkerder dus ze versnippert de snoepstok en dat vindt ik eigenlijk wel best wink ;) Ik hoop dat ze zo leert om op de duur eten van ons aan te pakken want dat wil ze niet. Ze draait echt haar koppie om zelfs met haar meest favoriete fruit draait ze zich om.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-05-23 - 01:32:50

Een beetje "spelen" met haar hongergevoel misschien? Geef haar eens 2 uur later eten dan anders en probeer in de tussentijd wat aan te bieden uit de hand. Misschien kan ze de verleiding dan moeilijker weerstaan.

Ton.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-05-23 - 08:18:09

NOpe dat werkt allemaal niet. haar vorige eigenaar heeft het ook geprobeert op die manier maar ze weigert gewoon om wat te eten dan. ze is nu zover dat als je haar meeneem naar de keuken en dan het fruit klaar maakt etc dat ze dan al interesse begint te tonen en HEEL afentoe wil ze er al is naar pikken maar ik denk dat het met geduld zoals het nu gaat een stuk beter gaat en dat er dan ook meer vertrouwen is tussen haar en mij. Vooral als ze ziet dat ik ook loop te snoepen van bijv. een druif nou dan wordt ze al zenuwachtig van waar blijft de mijne. En er komt een dag dat ze dan die druif aan gaat pakken. al duurt het 10 jaar maar die dag zal komen wink ;) LOL



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 194 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede