Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Muis in huis..!!! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-07-22 - 17:34:03 send message to Pattie

nou of het verboden is weet ik niet maar ik zal het niet kopen want ik vind dat echt zielig..!sad :(

Ik zal hem proberen te vangen zodat ik hem weg kan brengen.. Al het voer zit al in tonnen dus daar kan het niet aan liggen, dan maar nóg beter stofzuigen laugh :D


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-07-22 - 17:35:52 send message to Pattie

En met een muizenklemmetje moet je hem er ook weer uihalen shocked 8O de kans dat zn koppetje eraf vliegt is er ook nog..!!


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2005-07-22 - 18:03:23 send message to Rik

Indien je de muis levend vangt, zal deze niet direct, maar uiteindelijk dood gaan door stress.

Je kunt tegewoordig ook kunstof klemmen kopen. Deze klemmen richten geen bloedbad aan en zijn afwasbaar. Zorg wel dat de kat niet in de klem kan lopen. Het is verstandig om de klem onder een omgekeerde doos te zetten, die iets van de grond is opgelicht door een balkje.

Als de muis de klem misloopt zal de kat de muis uiteindelijk écht wel pakken.

Heb absoluut geen medelijden met de muis, want voor je het weet lopen er tientallen.


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-07-22 - 19:35:06 send message to Pattie

happy :) Ik kan er niks aan doen ik vind het toch zielig..!
Zn holletje zit op het trappenhuis en daar heb ik nu een glasplaatje overheen gelegd, waarschijnlijk kan hij daar dus niet meer doorheen.. Voorlopig is het dus even opgelost.!! happy :)


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2005-07-22 - 20:32:46 send message to Rik

Wat lief van je!
Kan de muis in ieder geval het einde van zijn leven nog lekker naar buiten kijken.laugh :D


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-07-22 - 21:25:12 send message to Pattie

hahaha hij kan er vast wel ergens anders weer uit hoor..! Ze lopen tussen de muren door dus hij zal wel meer holletjes hebben waarschijnlijk komt hij nu bij de buren tevoorschijn laugh :D


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-07-22 - 22:39:13 send message to Swaas

Als je de muis vangt en wegbrengt, ver genoeg hoor, anders zit ze er de volgende dag terug en is al je moeite voor niks geweest.


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-07-22 - 22:50:29 send message to Pattie

laugh :D dat heb ik ook wel eens gehoord ja..!


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2005-07-23 - 21:15:47 send message to v.dijck

je moet ze echt ver weg brengen anders komen ze terug zeggen ze maar herken maar eens een muis ik zie het niet of het de zelfde is, lijm is geloof ik nog wel te verkrijgen onder de toonbank door maar mag niet meer gebruikt worden dit wisten ze mij laatst te vertellen van rentokil hun gebruiken alleen gif.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 224 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede