Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > hoe zet ik een foto in mijn voliére Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-03 - 20:01:49

mijnheer toonen is beledigd dat ik hier een geintje maakte kreeg een bericht van hem in mijn mailbox het was onfantsoenllijk en lullig en of ik geen vragen meer wou beantwoorden van hem ik moet nieuwe leden stimuleren maar dat was mij vreemd antwoord er zijn altijd mensen zonder humor en dan moet je je vraag maar beter neer zetten je vraagt erom met zo n vraag en er waren toch meer mensen die het leuk vinden en vonden maar ik zal geen vragen van jou beatwoorden hoor mensen die zo kinderachtig zijn krijgen dat genees dan had je dat hier neer moeten zetten


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-03 - 20:10:21

dat word oppassen geblazen met oud en nieuw .. zoveel korte lontjes onder de vogelarena leden razz :pwink ;)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-03 - 20:28:54

ja hahaha een geintje op zijn tijd moet kunnen hoor maar ja sommige


ftoonen
Oud Lid
Posts :10

Oud Lid
2005-12-03 - 20:32:24

Het is beter als paccie vóór hij een reaktie post, zijn tekst eens nakijkt op fouten.
Ook de zinsopbouw kan wel een beetje beter.
Tip voor paccie, schrijf niet alles achter elkaar zonder leestekens, dat leest iets makkelijker.
Wat dat korte lontje betreft, mijn reaktie op het antwoord van paccie vloeit voort uit het feit, dat als ik, of een ander een eerste vraag op het forum post als nieuw lid, je niet verwacht dat je gelijk in de maling genomen wordt.
Toch verwacht ik ondanks dit kleine meningsverschil, dat ik een goed kontakt met de leden van vogelarena kan en zal hebben, ook met paccie.


BenDoensen
Website Member
Posts :75

Website Member
2005-12-03 - 20:51:31

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Mensen toch. Als de humor op straat ligt, mag hij toch ook in onze volieres liggen?
Natuurlijk verwacht en hoop je op een normaal antwoord, maar glimlach dan effe en blijf hopen op een meer serieuzer antwoord van een echte "deskundige".
Verder heeft ieder zijn eigen schrijfstijl inclusief schrijffouten. Laten we ook dit zo houden.
Als er geen gekken waren, hadden de wijzen niks te lachen.
By the way: Wie bij mij schrijffouten vindt, mag ze houden. Ik hoef ze niet meer terug.happy :)


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-12-03 - 20:52:07

o ga je nu zo terug pakke op iemands schrijf fouten daar kijk ik bij iedereen niet naar hoor ben niet zo n ...... en ja we weten nu wat we aan jou hebben


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-12-03 - 21:21:31

Nou gelukkig hebben we allemaal zeer volwassen en wijze leden hier dat we dit voorval fijn achter ons kunnen laten wink ;)

stelletje kattekoppen ! wink ;)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 222 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede