Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > nagaan e-mail adres? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : nagaan e-mail adres?
Freek
Website Member
Posts :107

Website Member
2004-01-20 - 21:13:34 send message to Freek

Mijn vraag is of iemand via je e-mail adres wat je opgeeft bij de rubriek "volières" er achter kan komen waar je woont. Dus als iemand je e-mail adres kan natrekken en zo dus je adres te weten komt? Deze vraag kwam bij me op naar aanleiding van een geplaatste reactie die ik gezien heb bij een volière in de rubriek!
Wie weet dit?
Groetjes Freek


gouldamadine
Website Member
Posts :262

Website Member
2004-01-20 - 23:36:15 send message to gouldamadine

als je woonplaats hebt ingevuld bij het aanmelden op deze site dan staat je woonplaats gewoon achter je naam in de leden lijst


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-01-21 - 23:01:41 send message to agabird

Wat is de bedoeling? Wil je van iemand weten of je zijn of haar woonplaats kan achterhalen? Of wil je weten of jezelf niet te veel informatie weggeeft?

Aan een e-mail adres alleen wordt je meestal niet veel wijzer. Maar je kunt inderdaad vanaf de ledenlijst de woonplaats erbij zoeken.

En als aan de gebruikersnaam, echte naam en of e-mail adres precies op te maken valt hoe de prsoon in kwestie heet, dan kun je misschien met de telefoongids van de ptt achterhalen waar iemand woont.

Maar zo gauw je niet precies iemands naam weet, of niet zijn woonplaats, dan houdt het op.

Daarnaast moet de persoon wel in de telefoongids staan. Bijvoorbeeld ikzelf sta met mijn vaste telefoon niet bij de PTT geregistreerd, dus via die weg is er niet aan te komen waar ik precies woon.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 183 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede