Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > grijze roodstaart samen met bonte boer??? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : grijze roodstaart samen met bonte boer???
Freek
Website Member
Posts :107

Website Member
2004-02-05 - 19:10:07 send message to Freek

Hallo allemaal,
Ik heb een tamme bonte boer in de woonkamer zitten maar zou graag nog een kameraadje voor hem erbij hebben, namelijk een grijze roodstaart.
Ik verwacht hier nu zelf jongen van.
Heeft iemand van jullie ervaring met het plaatsen van een papegaai bij een al reeds inwonende tamme papagaai? Zou deze niet jaloers worden? Alle reacties, tips of iets dergelijks zijn welkom!!!
Groetjes Freekwink ;)happy :)wink ;)


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-02-09 - 17:12:05 send message to mariannenl

ik ken diverse mensen van yahoogroups waar ik lid van ben die een een roodstaart en een bont boertje hebben en dat gaat goed samen.
Het is wel opletten dat de roodstaart niet jaloers gaat worden op de "nieuwkomer" dus aandacht gelijk verdelen.
veel succes,
MARIANNE


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2004-02-09 - 17:13:03 send message to mariannenl

o sorry andersom dat het bbtje niet jaloers wordt op de nieuwkomer .

MARIANNE


joke66
Website Member
Posts :21

Website Member
2004-02-09 - 22:49:11 send message to joke66

hoi
ik heb zelf 5 papegaaien allemaal verschillende soorten doorelkaar, ze zitten wel ieder in aparte kooien maar mogen wel gezamelijk los vliegen, ik heb ze ook niet allemaal te gelijk gekregen en ze gewoon in het diepen gegooid bij elkaar. En wat betreft de bonte boer daar heb ik er ook 1 van, die zijn vrij makkelijk wat accepteren betreft van andere,
bij mij zijn ze allemaal handtam en blijven dat voor mij ook, soms geef ik ze apart extra aandacht en mogen ze alleen even los, zodat ze toch het gevoel hebben dat ze ieder even speciaal zijn.
ik denk dat je het gewoon moet proberen maar het wel goed in de gaten moet houden, veel sterkte ermee

groetjes joke



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 273 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede