Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Voorstel voor een aanvullende optie. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Voorstel voor een aanvullende optie.
ZGHKIL
Oud Lid
Posts :279

Oud Lid
2007-02-11 - 15:37:44

Beste Moderators en Forumleden,

Ik ben meestal standaard aangemeld als ik Vogelarena bezoek. Echter wis ik eens ik de zoveel tijd de Cookies, Tijdelijke Internet Bestanden en de hele ratseflats. Als ik dan (op een later tijdstip) Vogelarena weer een bezoekje breng om in het forum te spitten, dan ben ik niet aangemeld. Dat is logisch, maar als ik een onderwerp aan het lezen ben waarop ik een reactie wil plaatsen dan gaat het vaak even fout.
Ik klik dan op de button "plaats uw reactie"... vervolgens krijg ik: "U bent niet ingelogd, log eerst in!" Dan doe ik dat en dan wordt ik verwezen naar het hoofdscherm.

In veel gevallen weet ik niet meer welk onderwerp ik nu aan het lezen was of in welk deelforum deze stond. Is het mogelijk als ik in zo een situatie inlog dat ik dan word doorverwezen naar de bijbehorende "plaats uw reactie-pagina" i.p.v. naar de hoofdpagina?
Ik hoop dat het mogelijjk is, want het zou veel fijner en effectiever werken zijn.

Ik wil andere forumleden graag vragen of ze hier ook wel eens last van hebben en of ze iets zien in mijn voorstel.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel te zeggen, ik heb mijn best gedaan.

Groeten,
Wouter.



Eefjuh
Website Member
Posts :22

Website Member
2007-02-12 - 03:28:30

Ik heb hier geen last van, ik kijk namelijk altijd eerst of ik ben ingelogged voordat ik een forum ga doorspitten...


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-02-12 - 08:27:24

Beste Wouter,

Dit is een techniosch verhaal waar Agabird heen moet kijken. Dat is zijn pakkiean.

In de tussentijd kun je wel in je browser na het inloggen op 'vorige' duwen en dan kom je ingelogd op de reactieapagina terug.

wink ;) Peter


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2007-02-12 - 11:58:52

Goede tip en met het antwoord van Parkietenpeter is het probleem volgens mij meteen opgelost ook.

Het gebeurt mij namelijk ook wel eens dat ik vergeten ben om in te loggen. wink ;)

meteen even geprobeerd:
Inloggen, naar de vorige pagina en je kunt zo verder!



agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-02-13 - 17:59:41

Ik begrijp wat je bedoeld (ik heb het ook nog wel eens). Ik kan het op dit moment echter niet wijzigen, dus het is even behelpen.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 219 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede