Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Roodruggen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Roodruggen
Miranda__
Website Member
Posts :13

Website Member
2007-05-29 - 12:20:02 send message to Miranda__

Ik heb een koppeltje roodruggen. Wildkleur. Ik heb ze kort geleden gekocht. eigenlijk omdat ik gewoon geen zielige dieren mag tegen komen hoor. Ze zaten bang in een hoekje. en dan wordt ik pissig he. Daar kan ik niet tegen. Dus ik heb ze voor een prikje mee kunnen nemen. De dierenwinkel zag ook wel dat hij zulke vogels niet snel verkoopt. Dus nu zitten ze hier in een grote kooi. De dame heeft geen staart meer. Die is ze verloren met vangen denk ik. Maar dat groeit ook wel aan. Het mannetje ziet er wel goed uit. en ze zijn ook wel gezond verder. Maar vrezelijk wantrouwig. zelfs eten wat ik geef vertrouwen ze niet gelijk. Ik heb ze nu op een plaats gezet waar ik ook altijd zit. dan kunnen ze mooi wennen aan mij. Alleen al het zien hoe die twee bijtrekken is heel leuk. Het vrouwtje heeft meer lef. maar laat het mannetje de boel goedkeuren. Dus die staat dan ongeduldig te draaien op haar stok, zo van nouh! ben je nu klaar? ik wil eten! schiet op joh! hahahaa.Echt leuk zoiets. Heeft iemand nog tips? wat vinden ze erg lekker? en als ze niet meer bang zijn, dan wil ik ze in een grote voliere doen. wat voor vogels kan ik bij hun in die voliere doen?
groetjes miranda.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2007-05-29 - 13:13:48 send message to natasja

heel herkenbaar , zo'n watje ben ik nou ook wink ;)



tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-05-29 - 14:08:56 send message to tonnl

quote
wat voor vogels kan ik bij hun in die voliere doen?
Geen.... Roodruggen kunnen vreselijk agressief zijn. Alleen bij heel veel ruimte gaat het soms goed.


Miranda__
Website Member
Posts :13

Website Member
2007-05-29 - 14:48:14 send message to Miranda__

Das jammer zeg. dan moeten ze maar apart in een kooi. Gelukkig heb ik vandaag een hele mooie kooi gekocht van marktplaats af. Maar voorlopig hebben ze peg, en gaan de binsastrilde daar eerst in. zamen met mijn staalvinken. Nu ik de bouw van een voliere heb uitgesteld moeten de vogels wel een degelijk onderkomen hebben. Zodat ze goed zitten tot volgendjaar.
http://www.mirandas-watertuin.nl/KOOI.JPG
Ik wil alleen nog een tafel onder die kooi maken.
Groeten miranda.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 189 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede