Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > site Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : site
witten
Oud Lid
Posts :11

Oud Lid
2004-03-09 - 18:38:16

als kweker van wilde duiven vond ik op internet weinig interresant daarom ben ik begonnen met zelf een site te maken alleen had ik daar geen verstand van en heb ik iemand ten hulp moeten roepen.Dat was echter niet wat ik wou daarom ben ik me er zelf beginnen op oefenen met een voorlopig resultaat waar ik toch es wat reacties op zou willen en liefst met wat tips over hoe en wat anders zou moeten Alvast bedankt
gino

users.pandora.be/wilde/duiven/


witten
Oud Lid
Posts :11

Oud Lid
2004-03-10 - 20:53:45

echt niemand die wat wil helpen?


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2004-03-10 - 21:34:30

Hoi Witte, het was een mooie site, maar ik miste een overzicht van je voliere dat zou misschien mooi zijn om toe te voegen.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-03-10 - 23:02:15

ik heb ook even een serieuze en ook kritisch kijkje genomen ,

Wat mij in eerste instantie opvalt is dat het vrij druk aandoet vanwege de bewegende gigjes die je gebruikt hebt , 4 gifjes is vind ik wat teveel van het goede ..

als je de border van het menu wat breder maakt zorg je ervoor dat je geen scrollbalk krijgt onderin , dit is wat mooier voor de layout.

Verder zou je veel font grotes wat kleiner kunnen houden als ik soms tegen kom.

dat was de kritische noot wink ;)

Ik vind de banner die je gebruikt met het kindje erop erg mooi en sprekend , de kleuren heb je mooi rustig gehouden en het ziet er verder prettig uit , wel mis ik een stukje persoonlijke informatie nog.

maar ik denk dat het al een goede opzet is zo !


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-03-11 - 00:54:54

Ik ben het met natasja eens. De site komt erg "rommelig/druk" over door de vele bewegende plaatjes. Net iets te veel van het goede.

Inderdaad de kleuren komen goed uit, voornamelijk die van het kader-menu. Inderdaad de scroll-bar onderin de menu balk moet weg, dus het menu frame wat breder maken.

Misschien ook het overwegen om de menu onderwerpen niet schuin af te drukken. Maar die bijvoorbeeld juist vet te maken, geeft in een oogopslag een wat beter makkelijker te lezen menu.

Zoals natasja al zegt, de lettergrootte in de teksten mag wat kleiner, zeker van de grootte, broedtijd etc.

Over kleur combinaties ga ik het niet hebben, want daar ben ik zelf ook super slecht in, maar wat me wel opvalt is de totaal verschillende kleur van het kader/menu en de kleur van de teksten en achtergrond. Misschien iets om over na te denken .... Ik weet zulke dingen ook niet.

Voor iemand die net met een site begint vindt ik het al erg goed uitzien. De structuur is goed, opbouw is goed, teksten to the point, niet van die vervelende pagina's van "komt nog - wordt aan gewerkt" of "under construction"

In nog een tip, bezoekers willen altijd best graag een bericht achter laten. Dus misschien is het een idee om een gastenboek toe te voegen, het idee alleen al van interactie spreekt erg aan. Er zijn op het net vele gratis gastenboeken te verkrijgen.

Veel succes verder


witten
Oud Lid
Posts :11

Oud Lid
2004-03-11 - 16:51:41

allemaal al erg bedankt voor de reacties en k ga ze dit weekend zeker al bijwerken t is op die manier dat ik kan bijleren
wat een gastenboek betreft die staat erop op de homepage
nog een vraagje wat zou ik van die bewegende delen best weglaten?


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2004-03-11 - 20:52:11

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het is mijn beroep geweest en ik maak nog altijd websites dus ik vind het moeilijk om te reageren. Ik wil nl niet brutaal overkomen of zo.
Ik ben het met de voorgangers eens dat je site rustiger aandoet als je minder "schreeuwt". De lettertypes niet te groot maakt. Je kan beter werken met een vette tekst in 2 punt groter dan de rest van de tekst, dan in een header formaat die alles overstemd. Ik bedoel dus bijv.: size="12" voor de tekst en voor de header size="14".
Door in de header een align="center" te geven (vanuit het midden uitlijnen) gebruik je de hele bovenkant beter. je kan dan makkelijk de bijde duiven uitlijnen naast de tekst "Wilde Duiven".
Wat betreft de vraag welke images niet: ik zou de home, mail en gastenboek image hier weglaten!

PS! De knop home heeft de verkeerde target=".." tag. Als je erop klikt wordt de mainpage in het linker frame geladen.

Erwin


witten
Oud Lid
Posts :11

Oud Lid
2004-03-13 - 09:57:23

IK heb reeds enkele dingen veranderd is dat zo beter ?Alle gedachten zijn nog steeds welkom



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 187 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede