Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > eucalyptus Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : eucalyptus
reijnenfr
Website Member
Posts :40

Website Member
2004-04-07 - 20:09:45 send message to reijnenfr

hallo allemaal

wie kan mij een adres geven waar men eucalyptus reiniger kan kopen het moet wel in de buurt van wijchen[ nijmegen] liggen of zo rond een half uurtje rijden
volgens de verhalen moet het een wonder middel zijn ik heb het nodig om mijn lories volieres goed schoon te houden en dan natuurlijk ook het ongedierte buiten te houden
wie weet er iets
vriendelijke groet frans


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2004-04-07 - 21:05:03 send message to DenisdeV

www.volieres.net/
Hier kun je het online bestellen. Een wondermiddel vind ik het niet;ik heb een dubbele vlucht waar ik bloedluis in had,en dat heb ik ook hiermee niet weggekregen (overigens ook niet met U2 en Birdspray).Pas na gebruik van home shield was ik er af. Het ruikt wel erg lekker fris,en je kunt je vogels er ook mee besproeien.. Ik heb het in de garage zoals geadviseerd ook elke dag een beetje rond de drempel gesprayd,en wel aanmerkelijk minder muizen.


reijnenfr
Website Member
Posts :40

Website Member
2004-04-07 - 21:17:21 send message to reijnenfr

dennis waar koop je dan home shield
trouwens last van muizen heb ik gelukkig niet
het gaat eigenlijk puur om de mijten en ander ongedierte wat tussen het grind gaat zitten
want ik heb als bodem bedekker grind [gele]
sommige mensen zeggen dat het beestjes zijn die de onlasting van de lories opeten!!!????
ik weet het niet
maar met warm weer krioelt het in de grind van die beestjes


DenisdeV
Oud Lid
Posts :153

Oud Lid
2004-04-07 - 22:07:36 send message to DenisdeV

www.integratie.nl

Ik weet echter niet of dat geschikt is voor in een voliere,aangezien dat een poeder is,en ik denk dat dat weg zal waaien.


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2004-04-08 - 08:35:36 send message to leekgloster

eucalyptus is ook niet een middel tegen bloedluis
ik gebruik het elke dag in het badwater van de kanarie's en dweil er ook mijn hok mee
zo heb je geen muggen en andere insecten in je hok die eventueel bloedluis met zich mee brengen.
mocht het echt warm weer worden dan hang ik voor de zekerheid ook nog een vapona vliegenstrip op(eerst 1 dag ergen anders neer hangen zodat het de strip niet meer zo'n sterke werking heeft doe je dit niet dan zullen je vogels sloom worden door de stof die de strip afscheid)
in jouw geval kun je het beste 2 a 3 keer per week je grint gaan besproeien met water waarin eucalyptus zit(1 dop op 1ltr water)en gegarandeerd minder beestjes tussen je grind
om bloedluis te bestrijden kun je ook frontline(antivlo voor honden en katten)gebruiken
dit is te koop bij de betere dierenspeciaalzaak of bij de dierenarts.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 246 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede