Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > gr. roodstaart met schrapend geluid Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : gr. roodstaart met schrapend geluid
w.a.wijkhuizen
Website Member
Posts :25

Website Member
2004-06-20 - 19:06:00 send message to w.a.wijkhuizen

hallo we hebben een gr. roodstaart van 27 jaar die de laatste tijd een beetje in me kaar zit en een schrapend geluid maakt en net doet of er iets in zijn keel zit. hij zit alleen in mekaar als hij het geluid maakt. hij eet en drinkt goed en soms doet hij het ook tijdens het eten. we zijn niet van voer verandert. wie heeft raad?


steynkorse
Website Member
Posts :156

Website Member
2004-06-20 - 22:26:28 send message to steynkorse

zou best eens een ziekte aan de luchtwegen kunnen zijn. Hoop dat er nu een belletje rinkelt en wacht alstublieft niet te lang met naar de dierenarts gaan.
Vr. Gr Steyn Korse


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2004-06-20 - 23:29:32 send message to Karel

Ik denk ook aan een luchtweg/longprobleem. Het in elkaar zitten kan zijn om zo de luchtwegen open te houden of om pijn te verminderensad :(.

Morgenvroeg snel naar de dierenarts dus!!


verkoulen2
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2004-07-14 - 19:30:40 send message to verkoulen2

heeft de vogel soms op de tocht gestaan?Daar kunnen ze niet tegen ik denk dat hij verkouden is.Haal bij de dierenarts een klein flesje vibravet en geef 10 dagen 3 druppels per dag.Je ziet dat het na een paar dagen al beter gaat.Als je naar de dierenarts gaat dan ben je zo 40 tot 50 € kwijt


marnic
Oud Lid
Posts :212

Oud Lid
2004-07-14 - 20:21:50 send message to marnic

verkoulen2

Gelukkig maakt niet iedereen steeds de rekensom en of een afweging van wat gaat dat dan wel niet kosten, sad :(


kakatoe
Website Member
Posts :771

Website Member
2004-07-15 - 08:13:38 send message to kakatoe

verkoulen2

Zo telezen heeft u er zonder de vogel gezien te hebben verstand van van wat die vogel heeft.
Als digene dat middel gaat halen en gebruiken en die ligt na een paardagen op z'n rug betaalt u dan een nieuwe vogel voor hun?


Laat met zoiets een dierenarts er naar kijken hij kan meer onder de leden hebben dan wat hij nu heeft.
Een vogel probeert nl zo te doen voor zijn omgeving dat er niks met hem aan de hand is.
Wat is meer waard een dode vogel waar u aan gehecht bent of de kosten van een dierenarts?



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 247 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede