birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
20:30:16 |
|
tja,de mensen die vogels bij me gekocht hebben weten gelukkig wel beter.
|
Ruben89
Website Member
Posts :300
|
2010-06-07
-
21:21:16 |
|
hallo,
wat weten ze beter?
grijp je kans en probeer Positieve reklame te maken op deze veel bezochte site.
door dit vage gedoe levert het niets voor je op
mvg, ruben
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
21:57:55 |
|
ik hoef ook geen reclame te maken,goede vogels verkopen zichzelf.en mensen wie alleen nieuwschierig zijn daar heb ik weinig aan toch?
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
22:10:46 |
|
en daarbij beantwoord mails maar krijg vervolgens ook geen reactie terug he fokke
irislories voor 500 euro,wil ze graag kopen maar krijg geen antwoord.
|
Ruben89
Website Member
Posts :300
|
2010-06-07
-
22:20:34 |
|
Hallo,
blijkbaar wilt u het nu nog niet inzien dat dit u klanten kan opleveren of kosten
Zoals u nu bezig bent denk ik persoonlijk het laatste.
vroeg of laat komt u er wel achter.
succes
mvg, ruben
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
22:27:19 |
|
ben ik niet bang van,zoals ik al zei goede mooie vogels verkopen zichzelf.en de wereld is groter dan vogelarena.....
|
Karel
Website Member
Posts :6824
|
2010-06-07
-
22:38:17 |
|
quote de wereld is groter dan vogelarena
Ongetwijfeld, maar vergis u niet in welke mensen dit forum bezoeken en lezen. De wereld is wellicht kleiner dan u denkt.
Maar buiten dat, is het toch niet zo moeilijk om eerlijk, respectvol en vriendelijk te reageren?
Het algemene idee dat handelaren lak hebben aan eerlijkheid en fatsoen en er alleen maar op uit zijn om zoveel mogelijk geld uit onze zakken te kloppen, wordt hierdoor niet bepaald weggenomen, vind u ook niet?
|
Fokke
Website Member
Posts :224
|
2010-06-07
-
22:40:39 |
|
Birdcopany heeft geen zin om 60 mailtjes te beantwoorden van mensen die alleen maar nieuwsgierig zijn naar de prijzen van de vogels. Zelf heb ik netjes antwoord van U gekregen maar helaas was de door mij gevraagde irislori reeds verkocht. Uw opmerking dat ik niet antwoord op Uw mailtje is dat ik op dit moment geen jonge vogels te koop heb. Maar ik heb die prijs genoemd omdat dit volgens mij zo'n beetje een richtprijs is voor irislories en ik ze hiervoor in het verleden verkocht heb. Maar ik vraag mij toch nog af hoe U het voor U ziet. U bied vogels te koop aan maar vermeld in Uw advertentie geen prijzen geen adres en geen telefoonnummer, als er geen mailtjes gestuurd mogen worden hoe wilt U dan tot zaken komen. Ik ben het met U eens dat het vervelend is om steeds mailtjes te ontvangen van mensen die alleen maar nieuwsgierig zijn naar de prijs van de vogels en dan niets meer van zich laten horen. Maar nogmaals, kunt U dit aan de mailtjes zien, dan kunt U meer dan ik en ieder ander denk.
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
22:52:55 |
|
meestal als ik mailtjes krijg met naam en telefoonnummer zijn toch vaak serieuzere mensen.
de richtprijzen die op uw site zijn,tja daar klopt bij de meeste soorten toch weinig van.
de meeste soorten zijn niet eenvoudig te vinden.
stellas voor 800 euro wil ik graag kopen,maar vind ze eerst maar eens.verder vind ik het wel opvallend dat bijna de meeste vogels die ik verkoop naar het buitenland gaan.toch serieuzere liefhebbers denk ik,die niet kijken wat iets kost maar blij zijn dat ze er aan kunnen komen.
wil zelf 2000 euro geven voor koppel duijvenbodes.das 1200 meer dan de richtprijs van u site.
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-07
-
22:54:24 |
|
en tegenwoordig is het ook niet vertrouwd om je adres erbij te zetten toch,kan ik bij mn vogels gaan slapen denk ik,met al dat dievenvolk tegenwoordig.
|
Ruben89
Website Member
Posts :300
|
2010-06-08
-
07:52:28 |
|
hallo,
u verlangt van uw klanten wel naam en telefoonnummer maar u geeft die zelf niet?
beetje vreemd.
En als je mailtjes van de nederlanders niet beantwoord dan blijft het buitenland alleen nog over.
mvg, Ruben
|
bakeliet
Website Member
Posts :131
|
2010-06-08
-
10:50:11 |
|
Hallo allemaal, wat ik zo lees zou ik nooit vogels kopen bij Birdcompany.
groetjes Herman
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-08
-
11:02:18 |
|
blijkbaar is het belangrijker wat voor email adres je hebt dan wat voor vogels,geeft toch wel weer het niveau van al die serieuze liefhebbers weer.
|
birdcompany
Website Member
Posts :25
|
2010-06-08
-
11:23:58 |
|
en ruben kan blijkbaar in mn computer kijken volgens hem beantwoord ik geen nederlandse mail.
mensen veel succes met verder discusieren over emailadressen ik ga wat belangrijkers doen mail beantwoorden van serieuze liefhebbers.doei allemaal.
|
ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054
|
2010-06-08
-
15:23:53 |
|
Even een vraagje tussendoor:
"Vinden jullie dit zo een leuke discussie?"
Parkietenpeter
Moderator VA
|