Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Opgelicht of niet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-07-31 - 22:01:38 send message to menneke

@Erik D. Bedankt voor de reactie. Aan de rest ook bedankt maar ik heb hier nooit gezegd dat mijn dochtertje van 8 hem ging verzorgen maar wel dat ze er één wou. En wat ervaring betreft, voor iedereen is er een eerste keer want ik ken niemand langs wie er een papegaai in de wieg lag. En wat betreft het verschil tussen een Congo en Timneh kende ik wel degelijk, maar als hij zegt dat de staart roder gaat worden naargelang hij ouder wordt dan geloof je dat de eerste keer. Sorry maar ik denk dat ik hier toch helemaal niet in de fout ga.Ik heb al verschillende keren contact proberen zoeken met de verkoper maar hij reageerd niet, dat zegt genoeg denk ik. En wat betreft de papegaai, die blijft mooi hier en ik probeer er het beste van te maken. Ik had toch maar moeilijk 10 boeken kunnen lezen vooraleer ik er één kocht. Heb alle forums geraadpleegd eerst en ben dan veel te goedgelovig geweest, dat is het enige waar ik mij schuldig bij voel. Wel eraan denken dat deze ene kweker een slecht voorbeeld is over de rest van de kwekers. Ik weet ook wel dat ze allemaal niet zo zijn en daarom vraag ik hier raad aan de kenners maar blijkbaar en ik het die de fout heeft gemaakt. Nu weet ik waarom er papegaaien van het ene naar het andere huis worden verlapt met telkens dezelfde uitleg " praat en is handtam ".


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-07-31 - 22:57:39 send message to Karel

Menneke, je teleurstelling is begrijpelijk, evenals álle eerdere reacties. Dat doet echter niets ten goede of slechte aan de situatie waarmee je nu van doen hebt: Je hebt de vogel en je houdt de vogel. Gedane zaak. Ga er nu mee aan de gang en mogelijk dat de vogel zich geheel naar je wens zal ontwikkelen.

Voor toekomstige kopers die er niet voldoende verstand van denken te hebben:

Neem altijd iemand mee die er wél verstand van heeft. Dan hoef je niet blind te vertrouwen op de blauwe ogen van de verkoper.
Dat is beter voor jezelf, voor je beurs en voor de vogel.


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-07-31 - 23:01:44 send message to menneke

@karel.
Inderdaad, het zijn gedane zaken en ik zal de papegaai met de allerbeste zorgen behandelen en hopen dat het goed komt, dan is de voldoening nog groter


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2011-07-31 - 23:36:50 send message to paintim

Eric,
Zo'n Timneh is toch een pracht van een vogel.
Ik hoop,dat jullie er lang veel plezier van mogen
hebben. Vooral ook je dochtertje.
Vr.groeten
ANTONI


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-07-31 - 23:50:48 send message to menneke

Bedankt, we zullen ons best alleszins doen wink ;)


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2011-08-01 - 21:32:17 send message to COCOTJE

@karel kan ik mij helemaal in vinden dat mensen beter iemand meenemen die er toch beetje van kent want voor sommige kwekers/handelaars telt enkel geld en niet het beestje

@menneke ik hoop dat je nog veel vriendschap krijgt van je beestje ik heb een zeer tamme lieve ara binnen en heb daar veel vriendschap van en van mijn kweek koppels heb ik toch ook veel plezier van gewoon geduld hebben heb onlangs nieuw koppel roodstaarten gekocht de pop was wel wat bang maar dat is nu over heb er veel mee bezig geweest dus het lukt veel succses gewenst happy :)happy :)


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-08-02 - 00:16:34 send message to menneke

@Cocotje. Ik ben er ook veel mee bezig en heb er het volste vertrouwen in, zijn gedrag zie ik dagelijks positief veranderen, zijn naam is ook Coco wink ;)


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2011-08-02 - 09:59:44 send message to COCOTJE

@menneke mijn ara binnennoemt ook coco ik denk bij veel mensen typische naam hihihappy :)
gewoon tijd in steken en komt wel goed tegenmij zijden ze dat aras wel praten maar niet zoals roodstaarten dan zouden de mensen eens bij mij thuis moeten komen mijn ara zijn bekje staat niet stil happy :)


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-08-02 - 11:30:32 send message to menneke

@Cocotje. Het gaat op enkele dagen tijd al veel beter, hij zegt al wat woordjes, kent zijn naam. Aanraken kan ik hem nog niet maar ik mag toch in de kooi om deze zuiver te maken. Straks mag hij mee buiten op het terras, nu het eens mooi weer is happy :), een rustig plekje maar niet in de volle zon of in de tocht heb ik al ergens gelezen, dus in de schaduw, heb daar juist een mooi plekje voor. Ben eens benieuwd hoe hij gaat reageren als hij de andere vogels hoort fluiten.


Rik
Oud Lid
Posts :1398

Oud Lid
2011-08-02 - 13:18:59 send message to Rik

Heb je ook een foto van Coco?


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-08-02 - 13:59:04 send message to menneke

@Rik
Nog niet maar ik zal er zo snel mogelijk één plaatsen


COCOTJE
Website Member
Posts :170

Website Member
2011-08-02 - 17:33:57 send message to COCOTJE

ja foto zou leuk zijn happy :)


menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-08-02 - 19:09:40 send message to menneke

Weet iemand hoe ik een foto kan plaatsen ?


popke veenstra
Website Member
Posts :68

Website Member
2011-08-02 - 20:49:16 send message to popke veenstra



menneke
Website Member
Posts :35

Website Member
2011-08-06 - 09:18:12 send message to menneke

Gisteren een nieuwe gekocht happy :), de oude gaat er bijna helemaal in, en daar heeft dat beestje 2 jaar ingezeten sad :( Hier is een foto van de nieuwe kooi


Dit bericht is door moderator Karel aangepast



Plaats een reactie



Er zijn in totaal 86 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede