Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > reclame Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



rvdmolen
Website Member
Posts :73

Website Member
2011-12-08 - 11:13:16 send message to rvdmolen

gelukkig ,dan is het weer een lust om effe op de site te kijken
en kan ik dat gelukkig iedereen effe weer aanraden
roelof


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-08 - 16:40:42 send message to Karel

En niet te vergeten het nieuwe rubriekje:

Beurzen en Shows,

zodat deze nu allemaal handig op een rijtje staan en niet meer zoals voorheen verstopt tussen de andere advertenties.


oli4
Website Member
Posts :745

Website Member
2011-12-08 - 16:57:10 send message to oli4

Amaai, ge hebt eens nen zotte gedaanrazz :p
Maareuh, knap om alles weer wat op orde te brengenwink ;) Ik kan mij voorstellen dat dit heel wat werk gevraagd heeft.


robbunschoten
Website Member
Posts :117

Website Member
2011-12-08 - 18:12:07 send message to robbunschoten

voor beurzen geen probleem , keurig zo maar dan wel die kooi en voeraanbieders er ook af , dan is het mij oke ,en bedankt voor het keurige berichtje daar kan je wat mee groeten rob b.


bosch444
Website Member
Posts :4

Website Member
2011-12-08 - 19:08:52 send message to bosch444

Helemaal mee eens,die horen onder vogelbenodigheden.
gr.Gerard


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-12-08 - 20:03:41 send message to meyer

Ik vind het toch jammer dat als je mensen met hun hobby wil helpen, dit word aangezien als promoten van je site.
Ik had alleen de liefhebbers van de Poicephalus gratis wat aan te bieden en dat was informatie.
Er stond altijd maar één advertentie tussen de andere Poicephalus advertenties maar ook dit was teveel.
Ik promoot wel Vogelarena op mijn site maar zal vanaf nu mijn regels ook maar eens aan gaan passen.

Groeten Meyerangry


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-08 - 21:19:58 send message to mijnkaketoes.nl

Peter

Mooie site heb je overigens. Duidelijk leesbaar.

Ik heb ook wel eens per ongeluk mijn site hier ergens op het forum vermeld maar dit werd direct verwijderd hahahah. Reden men mag geen reclame maken voor eigen of andere sites. Dus waarom zou men dan wel arena promoten op andere sites. Vindt dat persoonlijk ook wat krampachtig. Durft men de concurrentie niet aan?????? Zegt vaak wat van de eigen kracht. Maar goed leg me natuurlijk netjes neer bij de regels van de leiding als gast.

Henk

P.s je site doorgebladerd zie nergens een verwijzing naar arena of heb je dit al verwijderd


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2011-12-08 - 22:26:45 send message to meyer

quote
P.s je site doorgebladerd zie nergens een verwijzing naar arena of heb je dit al verwijderd



Die heb ik natuurlijk ook gelijk verwijderd.

Groeten Meyerwink ;)


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2011-12-09 - 00:08:12 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Het kan zijn dat er hier en daar nog wat advertenties niet goed staan. We zijn er nog niet helemaal doorheen, maar grotendeels wel.

De kooien en voeders horen onder Vogel Benodigdheden thuis.

Met gemixte advertenties gaan we voorlopig nog soepel mee om, dus iemand die een papegaai en kooi aanbied mag onder Parkieten en Papegaaien staan en onder Vogel Benodigdheden.

Dan website promotie. Dat is een cactegorie de we niet hebben op VogelArena. Daar is de rubriek "Links" voor. (Ik zal die de aankomende week ook weer eens onder handen nemen.)

Sinds 2003 staat bij het opgeven van de advertentie's "Het is niet toegestaan om de advertentie te gebruiken ter promotie van uw site". De regels zijn niet veranderd, ze worden nu alleen gehandhaafd.

Wat de website van meyer betreft, die staat gewoon bij de Links op VogelArena, dit als sinds 2008. Ik verander geen regels en laat zijn link natuurlijk gewoon staan.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2011-12-09 - 00:22:19 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Reden men mag geen reclame maken voor eigen of andere sites. Dus waarom zou men dan wel arena promoten op andere sites. Vindt dat persoonlijk ook wat krampachtig. Durft men de concurrentie niet aan??????


Als je reclame voor websites toe zou staan in het forum wordt het een ongelooflijke rotzooi. Het is logisch dat iedere website eigenaar graag zijn site wil promoten. Dat kun je dan het beste doen op sites waar je veel liefhebbers bij elkaar hebt, zoals bijv VogelArena.

Er zijn honderden websites die vogel gerelateerd zijn, als het er niet veel meer zijn. Als al die website eigenaren hun website gaan promoten op een goed bezochte website, dan krijg je een enorme hoeveelheid mensen die alleen rondhangen om hun link voor hun website te pas en te onpas ergens neer te zetten. Met een onleesbaar en onoverzichtelijk forum als gevolg.

Om dat te voorkomen kunnen er geen uitzonderingen worden gemaakt. Vandaar de regel dat er geen website promotie in het forum plaats mag vinden. Je hoeft geen geleerde te zijn om dat te snappen, dus gelukkig snappen de meeste dat ook.

Zoals eerder gezegd, we hebben de "Links" voor mensen die hun website onder de aandacht willen brengen van anderen. Herkenbaar want de meeste sites doen dat in een gelijkende rubriek. Dus dat VogelArena nu zo "anders" is dan andere websites is niet geheel juist.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-09 - 07:24:45 send message to mijnkaketoes.nl

Jan bedankt voor de reactie. Zit ook wat in. Maar dan zal men ook consequent zijn. Onderstaande is maar 1 voorbeeld van tientallen. Men krijgt dan wel de indruk dat er een zekere willekeur wordt toegepast.


arakweker
Website Member
Posts :17


2010-11-04 - 00:10:00
http://een-01.nl/blog/?p=2119

Dit is dus gewoon maar even een voorbeeld


Gr.

Henk


marc1
Website Member
Posts :416

Website Member
2011-12-09 - 09:48:08 send message to marc1

Mannen, het ziet er zo weer prachtig uit!

Je zou ook kunnen denken aan vogel gerelateerde links waar je bijvoorbeeld eenmalig een tientje voor vraagt,dan kunnen deze mensen als nog hun site en of producten promoten tegen een leuk tarief.
Zelf heb ik dit op mijn site ook, en hier word goed gebruik van gemaakt....tís maar een idee


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2011-12-09 - 10:58:30 send message to Karel

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote
Maar dan zal men ook consequent zijn.


Daar heb je gelijk in Henk, maar het komt soms voor dat een directe link wordt gemaakt naar een bepaald stuk informatie (op bijv. de eigen site), dat nou net relevant, nuttig of illustratief is voor het betreffende topic. Dat blijft dan staan.
Het is soms moeilijk te beoordelen of dit het geval is of dat alleen maar de eigen site wordt gepromoot.
Er zijn soms twijfelgevallen....laten staan of verwijderen?.....en dan wordt er een knoop doorgehakt.

Maar je kunt er zeker van zijn dat er absoluut geen sprake is van willekeur!



mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2011-12-09 - 11:16:29 send message to mijnkaketoes.nl

Helder


maewim
Website Member
Posts :159

Website Member
2011-12-11 - 11:26:09 send message to maewim

maar ondertussen is het nog een groter soep aan
het worden ,ze zetten nu eerts een paar vogels te koop of gevraagd en dan krijg je opnieuw een waslijst van wat ze verkopen aan eten nu nog een paar maar volgende week gaan de anderen volgen




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 145 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede