Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Niet Nieuw maar wel positief Zwolle vogelmarkt Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2015-12-10 - 21:28:16 send message to P.Rooth

Wordt helemaal top de Graaf juich het ook toe


P.Rooth
Website Member
Posts :2798

Website Member
2016-02-08 - 21:03:00 send message to P.Rooth

Nu had ik al gereserveerd maar het plekje waar ik ingedeeld zou kunnen zijn even naar gevraagd bij de Graaf en wat denk je in no time antwoord Met de plaats wordt steeds beter en straks nog online reserveren met betalen komt het heel dicht in de buurt van Perfect


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2016-02-20 - 16:57:26 send message to koi13

ben zeer benieuwd naar de reacties over het on line tickets en het verloop van vanmorgen


hookbill
Website Member
Posts :108

Website Member
2016-02-20 - 17:13:52 send message to hookbill

ingang was weer op oude plek. was om kwart over 9 op parkeerplek om vogels af te leveren. kleine rijen voor kassa die redelijk snel binnen waren. mensen die binnen waren geweest zeiden errug druk binnen.


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2016-02-20 - 17:20:37 send message to Richard V

online tickets ideaal! Snel binnen, tussen de enorme wachtrijen door van mensen die nog niet wisten dat online ook kaartjes te verkrijgen zijn.
Was verschrikkelijk druk binnen, niet vaak zo extreem meegemaakt.
heb de vogels gevonden waar ik voor kwam dus ik ben blij.

Opvallend: er werden erg veel goudbuikjes van de geelbuik variant aangeboden (clarkei). Is er een import geweest?


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2016-02-20 - 19:00:13 send message to koi13

een ingang alles door elkaar online tickets hadden geen voorrang gewone kaarten konden vanaf de kassa gewoon voor aan in schuiven en 3 kwartier nodig om binnen te komen een dikke schijt bende . Maar een prachtig stel baardparkieten kunnen kopen. Dus al met al positief.


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2016-02-21 - 18:48:49 send message to parrotmaniak

Ik snap het niet koi,
Ik was er om half tien ,stonden nog lange rijen voor de kassa,
Maar kon zo doorlopen met mijn e ticket
Perfect geregeld nu


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2016-02-21 - 20:11:39 send message to koi13

ik hen echt tot 9. 20 uur in de rij moeten staan.40 minuten al met al. Mensen die nog een kaartje moesten kopen die konden gewoon vanaf de zijkant instromen. Tussen de 2 zalen zit ook nog een dubbele deur had ook kunnen worden gebruikt. Tuuk kan de organisatie niets doen tegen de grote opkomst. Ja natuurlijk valt het niet mee.


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2016-02-21 - 22:52:43 send message to hj de graaf

Binnen 45 min zijn er ruim 2000 e-tickets gescand. vrij netjes dacht ik zo

Als je 40 min nog te lang vindt om te wachten, kom dan wat later of helemaal niet.

Om 7 uur stonden er al mensen met een eticket voor de deur die hebben dat er simpelweg voor over om zo als een van de eerste bezoekers binnen te zijn om die ene vogel die ze nodig hebben te vinden.

Op de dag zelf hebben we een in ieder geval een boel positieve reacties gehad op de e-tickets.

De 2 deuren tussen de hallen zijn dan in gebruik als uitgang/nooddeur

mvg


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2016-02-22 - 00:29:48 send message to parrotmaniak

Meneer de Graaf ,ik vindt dit een vreemde reactie,als je 40 min. wachten te veel vindt kom dan maar niet.
Ik vindt het in ieder geval ook veel te lang.


Sam&dave
Website Member
Posts :211

Website Member
2016-02-22 - 11:34:28 send message to Sam&dave

Wij zijn zaterdag ook geweest en hebben de reacties op dit forum vernomen. Onze indruk/ervaring was:
- Deuren gingen om half tien open en wij waren om 9:50 binnen.
- Vrijwel iedereen naar de grote hal ging aan de rechterkant.
- Het ruim opgezet was en ik meer kromsnavels zag dan andere jaren.
- Niemand heb zien roken (fijn, ben net 1 week gestopt) en het allemaal ordelijk verliep
- Hoewel via de speaker omgeroepen werd dat er nog een hal was, het in die hal iets rustiger was en bleef (denk een kwestie van wennen)
- Er goed gehandeld werd. Heb ook veel Italianen, hongaren, Portugezen vogels zien kopen.
- Het er druk was ondanks geruchten over wel/niet doorgaan, was er van onder de indruk!
- Ik ook, in tegenstelling tot een paar jaar geleden, de vogels beter opgehokt vond. Ik ben er groot voorstander van dat er keihard opgetreden wordt tegen handelaren die amazonepapageaaien in kistkooitjes van 20cm hoog verhandelen. Dit keer niet gezien!!

De kwaliteit van de beurs/markt gaat vooruit! We zijn blij met de komst van de e-tickets (alleen vreemd dat je hier 1 euro meer voor moet betalen!!)






girlits
Website Member
Posts :63

Website Member
2016-02-22 - 14:33:44 send message to girlits

Volgens mij de e-ticket een euro goedkoper

mvg eddie


koi13
Website Member
Posts :240

Website Member
2016-02-22 - 21:15:33 send message to koi13

Deuren gingen om 9.30 uur los. En met een woord het was weer fantastisch. Het lange wachten in de rij is ruimschoots goed gemaakt ook ondanks wanneer je dit vervelend vindt en ook ondanks de opmerking van meneer de Graaf dat je maar weg moet blijven. Meneer de Graaf roept wel vaker iets. Zie eerdere opmerkingen in dit forum.


girlits
Website Member
Posts :63

Website Member
2016-07-01 - 21:44:06 send message to girlits

Heb vandaag al de meters besteld voor de komende beurs.Ook gelijk betaald en al een e ticket thuis.
Is alleen jammer dat we elk jaar met zijn vijfen onze vogels verkopen op 10 mtr en er nu max 4 personen per standplaats ongeacht de lengte in mogen

mvg eddie


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2016-07-02 - 00:08:22 send message to hj de graaf

Heeft te maken met de strengere eisen. Op het moment van opbouw mogen er minder mensen binnen zijn i.v.m de autos die nog binnen zijn, beveiliging, ehbo, kwaliteitsinspectie, snelheid van laden/lossen etc.

Echter de laatste jaren zagen we de aantallen mensen s'morgens steeds toenemen. Men begint al met kopen en verkopen voordat de markt eigenlijk los gaat.

Dus hebben we dit helaas moeten invoeren met name ook omdat standhouders tegen betaling mensen mee naar binnen namen wat niet de bedoeling is. Met de etickets weten we strak precies hoeveel mensen er binnen zijn.




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 131 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede